خبر

افزایش ۲۵۰ درصدی سود خالص شرکت آلی شیمی قم

به گزارش بیدسیم به نقل از روابط عمومی شرکت آلی شیمی قم، آقای کریم حاج نایبی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها نام گذاری کرده اند و با حمایت شرکت توسعه صنایع بهشهر، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و با تلاش شبانه روزی همکاران و پرسنل زحمتکش، شرکت موفق به ثبت رکوردی بی سابقه در تاریخ 24 ساله خود شده است. این شرکت موفق به ثبت رکورد 1037 تن تولید انواع محصولات صنعتی در آبان ماه سال 1400 شده است که رکورد تولید ماهانه را به میزان 12 درصد افزایش داده است.

همچنین ایشان افزودند: این شرکت موفق به افزایش 35 درصدی تولید خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است که مجموع این تولید برای اولین بار به همت مدیرین و پرسنل زحمتکش این شرکت محقق شده است.

ایشان یادآور شدند: شرکت آلی شیمی قم در یازده ماهه سال 1400 موفق به افزایش 35 درصدی تناژ تولید در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته و همچنین انحراف مثبت 15درصدی نسبت به بودجه تعدیلی شده است.

و با عنایت به بازاریابی این شرکت و همچنین کشف و بازار سازی محصولات تولیدی گلیسیرین و اسید چرب این شرکت موفق به فروش انواع محصولات صنعتی خود به میزان 1220 تن شده است که این مقدار از تناژ فروش در تاریخ این شرکت بی سابقه

می باشد و در مجموع میزان فروش این شرکت در 11 ماهه ابتدای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه سال 1400 به مقدار 8881 تن رسیده است که نسبت به فروش مدت مشابه سال قبل شاهد 30 درصد افزایش تناژ فروش می باشیم. که به امید خداوند متعال تا پایان سال مالی جاری شاهد ثبت رکورد 9،500 تن فروش انواع محصولات صنعتی

می باشیم.

مجموع اقدامات فوق منجر به افزایش 250 درصدی سود خالص شرکت آلی شیمی قم گردیده است. لازم به ذکر است سود خالص مدت مشابه سال گذشته عدد 57،847 میلیون ریال بوده است که در 11 ماهه ابتدای سال، سود خالص محقق شده به عدد 157،948 میلیون ریال رسیده است.

با توجه به موارد مطرح شده فوق و پس از کسب مجوز از سهام دار عمده و شرکت محترم توسعه صنایع بهشهر این شرکت قصد افزایش سرمایه تا مبلغ 500،000 میلیون ریال را دارد.که این موضوع بیانگر افق روشن شرکت آلی شیمی قم در مجموعه شرکت های توسعه صنایع بهشهر می باشد.

آقای حاج نایبی خاطر نشان کرد: این شرکت در آینده نزدیک قصد تولید اسید استئاریک را که یکی از محصولات پرمصرف در صنایع مختلف کشور می باشد را دارد که بنا بر منویات مقام معظم رهبری و با توجه به واردات اسید استئاریک در کشور، تولید این محصول می تواند گام مهمی در خودکفایی کشور باشد.

همچنین شرکت آلی شیمی قم در سال مالی جاری موفق به اخذ پروانه تولید گلیسیرین بهداشتی با برند گلاره و گلیسیرین صنعتی با برند پرند نیز شده است. از دیگر اقدامات انجام شده در این شرکت، اصلاح خطوط تولید، اورهال و تعویض کلیه ادوات تولید شرکت بوده است که اصلاح یاد شده باعث افزایش 20 درصدی در تولید شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *