خبر

اولین جلسه آموزش مباحث مالیاتی، با حضور همکاران حوزه مالی و حسابداری شرکت های تابعه هلدینگ توسعه صنایع بهشهر به صورت آنلاین برگزار شد.

در اولین جلسه از این برنامه آموزشی که سیزدهم مرداد ماه، با حضور محمد رزاقی یکی از مشاوران مجرب مالیاتی کشور برگزار شد، حاضرین به طرح موضوعات و ابهامات مبتلا به شرکت ها در حوزه کاری خود پرداختند.


بر اساس این گزارش، به منظور بررسی بیشتر مباحث مورد نظر از این پس کلاس ها به صورت دو هفته یکبار در محل شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار و همکاران حوزه مالی در شرکت های تابعه به صورت آنلاین در کلاس ها حضور یافته ، به طرح سوالات خود در این حوزه خواهند پرداخت.

گفتنی است علیرضا فاطمی معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به سوابق ارزنده رزاقی در حوزه مالیاتی از وی به عنوان یکی از صاحبنظران این حوزه و عضو سابق شورای عالی مالیاتی کشور در کنار مرحوم سمیعی از برنامه ریزان و تاثیرگذاران تغییر و تحول در نظام مالیاتی یاد کرد.

وی ضمن مهم برشمردن مباحث مالیات، بیمه و استانداردهای حسابداری در سطح شرکت ها از همکاران واحدهای مالی خواست از فرصت مغتنم پیش آمده و حضور رزاقی در گروه توسعه صنایع بهشهر بهره جسته و موضوعات مالیاتی خود را جهت مشاوره با ایشان مطرح نمایند.

فاطمی هم چنین برگزاری جلسات آموزشی در حوزه های دیگر را از برنامه های معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی عنوان نمود و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده به زودی شاهد حضور اساتید خبره حوزه های مختلف در گروه توسعه صنایع بهشهر خواهیم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *