خبر

بیدسیم در مسیر نوآوری و توسعه پایدار فناوری در صنعت شوینده

بلوغ نهادهای مالی و مدیریتی چندرشته‌ای در دنیای امروز نیازمند کنش فعال و مستمر این نهادها در بوم‌سازگان‌های علمی و فناوری است. در همین زمینه و با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و پدیده‌های نوین عرصه‌ی نوآوری و فناوری، شرکت مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم- سهامی عام) با همکاری شرکت نوآوران توسعه ملی رویداد کشوری به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای صنعت شوینده را در محل همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار کرد که در ادمه گزارش کوتاهی از آن ارائه می‌شود.

امروز سه شنبه، سی‌ام شهریورماه، رویداد فناوری و نوآوری‌محور صنعت شوینده توسط هلدینگ بیدسیم و با همکاری شرکت نوآوران  توسعه ملی به‌صورت متمرکز و برخط برگزار شد. در این رویداد میهمانانی از شرکت توسعه صنایع بهشهر، دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن صنفی شوینده کشور، مدیران عامل و معاونان گروه بیدسیم و شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا حضور داشتند. در این رویداد که با هدف شناسایی و حل چالش‌های شرکت‌های تابعه‌ی بیدسیم برگزار شد، شش طرح برگزیده به‌صورت اختصاصی به حاضران معرفی شدند و پانزده شرکت دیگر نیز در قالب نمایشگاه به ارائۀ توانمندی‌های خود پرداختند.

در این مراسم امیرعلی نعمت‌اللهی، مدیرعامل بیدسیم، یکی از اهداف مهم رویداد را تثبیت نگرش فناورانه به حل مسائل در ساختار مدیریتی و سیاست‌گذاری شرکت‌ها عنوان و ابراز امیدواری کرد که این‌گونه همایش‌ها و رویدادها در صنعت شوینده کشور به رشد و تعالی استعدادهای شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا بینجامد و در سطح کلان، توسعه پایدار کشور را به همراه داشته باشد. در ادامه، رئیس انجمن شوینده، بهداشتی و آرایشی کشور، جمشید فروزش، طی سخنانی چالش کنونی در صنعت شوینده و آرایشی و بهداشتی را پرداختن به ارتقای کیفیت محصولات و موضوع برندینگ عنوان کرد و افزود که انجمن با تمام توان و ظرفیت خود در کنار فعالان و صنعتگران داخلی این حوزه است.

در ادامه این مراسم، شش شرکت برگزیده دانش‌بنیان به ارائۀ طرح‌های خود پرداختند و سپس میهمانان و مدیران ارشد شرکت‌ها با حضور در فضای نمایشگاهی از غرفه‌های کسب‌وکارهای نوین و استارآپ‌ها بازدید کردند و ضمن صحبت با کارآفرینان حاضر در این نمایشگاه، بر حمایت از ایده‌های نوین به‌‎عنوان تنها گزینۀ ارتقای همه‌جانبۀ استانداردهای تجاری، بازرگانی، مالی و مدیریتی هویت‌های سازمانی متفق‌القول بودند و راهکار موفقیت جوانان ایده‌پرداز را نیز پیگیری مستمر و روزآمدسازی مداوم دانش در حوزه‌های تخصصی عنوان کردند.

پایان‌بخش رویداد به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای صنعت شوینده نیز، تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه بود که میان شرکت بیدسیم و شرکت نوآوران و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در رویداد منعقد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *