خبر

جلسه مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت مروارید هامون با مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده

  جلسه هماهنگی تعامل و هم افزایی بین مدیران صنعت شوینده با حضور  امیر علی نعمت الهی و معاونین ایشان و مدیر عامل مروارید هامون و اعضای هیئت مدیره و معاونین  ایشان  در محل شرکت مدیریت صنعت شوینده تشکیل شد.

در ابتدا منصوری  مدیر عامل مروارید هامون با معرفی اعضای هیئت مدیره و معاونین آن شرکت از وقت ایجاد شده برا ی بحث و بررسی به منظور افزایش تعامل ، همفکری و همراهی این مجموعه، از مدیریت صنعت شوینده تشکر و قدردرانی کرد.   در ادامه مدیر مالی شرکت مروارید هامون به تشریح عملکرد و فعالیت های چند سال اخیر شرکت پرداختند. همچنین ایشان خبر از افزایش تولید ، فروش و صادرات  دادند همچنین وی  اذعان نمود با توجه به موقعیت استراتژیک کارخانه مروارید هامون در استان سیستان و بلوچستان نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتری از سوی مدیریت صنعت شوینده می باشد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت نیز نسبت به تشریح عملکرد ، فعالیت های خود در ماههای گذشته پرداختند.در پایان  جلسه نعمت الهی ضمن تسلیت ایام  شهادت حضرت فاطمه سلام علیها و  با اشاره به موقعیت جغرافیایی  مروارید هامون به  دلیل  قرار گرفتن در استان سیستان و بلوچستان  آن راحایز اهمیت دانستند وضمن تاکید بر  همدلی و هم افزایی بر ، بالا بردن فرصت های شغلی در این استان محروم که دارای مردمی نجیب و بی ادعا هستند را بسیار مهم و  مطلوب رهبری معظم  کشور دانسته  ایشان  ابراز امیدواری کردند با تحرک بیشتر اشتغال و بهره روی را بیشتر سامان بدهیم و تاکید وی حضور فعال و منظم و مستمرمدیر عامل و هیئت مدیره در محل کارخانه و استان  سیستان و بلوچستان را ضروری دانسته و افزایش کارهای صنعتی در این استان را موجب خشنودی خدا و مردم و رونق کسب کار و اشتغال  در این استان محروم دانسته اند.

در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت مروارید هامون  و راههای توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مدیر  عامل مدیریت صنعت شوینده ارائه طریق و اتخاذ تصمیم به عمل آمد. در پایان مقرر شد اولین بازدید از کارخانه مروارید هامون  انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *