خبر

رو نمایی از “پریمکس” محصول جدید شرکت صنایع بهداشتی ساینا

به گزارش سایت خبری بیدنا مراسم رو نمایی از محصولات جدید شرکت صنایع بهداشتی ساینا با عنوان پریمکس ، دوم شهریور ماه با حضور مدیرعامل گروه توسعه صنعتی بهشهر ، رییس اداره کل حفاظت اسناد، رایانه و شرکت های بانک ملی ایران ، مدیر کل اداره کار استان زنجان ، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل، معاونین و مدیران ارشد گروه توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه در محل کارخانه ساینا برگزار شد.

رو نمایی از “پریمکس” محصول جدید شرکت صنایع بهداشتی ساینا

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر،  بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: این جلسه نتیجه زحمات و تلاش های متخصصان متعهد و کارگرانی است که از سال ۹۷ بی وقفه کار می کنند تا ما امروز بتوانیم شاهد احیای برند پریمکس و رو نمایی از محصولات جدید آن در گروه توسعه صنایع بهشهر باشیم.

وی با تاکید بر این که ما امروز شاهد احیای مجدد این برند با کیفیتی به مراتب بهتر با ظاهری زیباتر هستیم،  افزود : محصولات پریمکس از نظر کیفی و ظاهری رقیبی جدی برای رقبای خود در بازار محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا گفت : سال گذشته نزدیک به ۳۱ هزار تن تولید داشتیم و امیدواریم امسال با ورود پریمکس این رقم را به ۳۵ الی ۳۷ هزار تن برسانیم.

عزت نژاد تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر تولیدات شرکت های شوینده از اهمیت بالایی برخوردار هستند و ما نیز در همین راستا محصولات پریمکس را با طراحی زیبا، خلاقانه و رقابت محور روانه بازار کردیم.

وی خاطر نشان ساخت : در حال حاضر سهم ما از بازار مواد شوینده ۱۵ درصد است و لازم است برای توسعه این سهم تلاش بیشتری کنیم.

یادآور می شود، در این مرحله، ژل ضدعفونی، مایع لباسشویی و مایع ظرفشویی برند پریمکس، جهت توزیع در اختیار شرکت به پخش قرار گرفته است.

گفتنی است مراسم بازدید از خط تولید محصولات پریمکس هم اکنون در حال انجام است و خبرهای تکمیلی متعاقباً به اطلاع خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *