خبر

مجمع سالیانه شرکت مرواریدهامون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت صنعت شوینده، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مروارید هامون صبح امروز در محل شرکت مدیریت صنعت شوینده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یداله دهقانی رییس هیئت مدیره شرکت مروارید هامون ضمن قرائت پیام هیئت مدیره خطاب به مجمع عمومی سالیانه این شرکت، گزارشی از آخرین وضعیت و همچنین فعالیت های مروارید هامون در یک سال گذشته ارایه کرد.

در ادامه حسابرس شرکت با قرائت گزارش حسابرسی سوالاتی را مطرح کرد که پاسخ شرکت مروارید هامون را به همراه داشت.

در این جلسه درباره تقسیم سود، افزایش سرمایه، پاداش هیئت مدیره، حق الجلسه اعضای غیر موظف و روزنامه رسمی شرکت تصمیم گیری شد.

در پایان نیز امیر علی نعمت الهی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مروارید هامون، بر ظرفیت های بیشمار این شرکت تاکید کرد و اظهار داشت: در سال مالی 1400 انتظار جهش مناسب در تمامی فاکتور ها از مروارید هامون را داریم زیرا این شرکت ظرفیت های خوبی هم در بخش تولید و هم در بخش صادرات دارد که باید از آن استقاده شود.

مدیرعامل صنعت شوینده درباره حضور شرکت مروارید هامون در فرابورس گفت: این شرکت در مسیر فرابورس قراردارد و به همین دلیل باید هرچه سریعتر آیین نامه های شرکت مورد بررسی قرار گرفته واصلاح شود تا روند حضور مروارید هامون در فرابورس تسریع شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *