خبر

مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی معارفه شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید وبانک در محل حوزه ریاست بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به نقل از روابط‌عمومی وبانک، مراسم معارفه دکتر مجتبی عزیزیان، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی «وبانک» با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، قائم مقام بانک و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

دکتر فرزین در این مراسم مجموعه گروه توسعه ملی را بازوی پرتوان بانک در بازار سرمایه دانست و افزود: گروه توسعه ملی با شناخت جایگاه خود و نقش آفرینی درست در بازار سرمایه می­تواند موتور محرکه بانک ملی ایران در حرکت به سمت خلق ثروت و تکمیل زنجیره ارزش برای کشور باشد.

فرزین با اشاره به سوابق مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی، تقویت و توسعه بخش فناوری را از اصول مهم نیازمند توجه وبانک برای دستیابی به افق ترسیم شده دانست و با تاکید بر اینکه آینده نظام بانکداری مبتنی بر فناوری اطلاعات است، افزود: فناوری های نوین، در حوزه سرمایه گذاری و بانکی رشدی بسیار سریع دارد، بنابراین باید تلاش کنیم در شرکت‌ها و اجزای وابسته به بانک نیز محصولات جدید فناورانه و نوآورانه خلق کنیم.

در ادامه این مراسم، دکتر عزیزیان مدیرعامل جدید «وبانک» با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ابراز امیدواری کرد با کمک مجموعه کارشناسی پرتوان بانک ملی و گروه توسعه ملی، امکان کمک به اهداف دولت و بانک در رشته های مختلف فراهم گردد.

در پایان جلسه حکم مجتبی عزیزیان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه توسعه ملی توسط دکتر فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران اعطا شد.

عزیزیان دارای دکترای مهندسی صنایع بوده و پیش از این به مدت چند سال عضو هیات مدیره بانک مسکن بوده و سابقه عضویت در هیات مدیره و مدیریت ارشد شرکتهای بزرگی چون ملی انفورماتیک، سرمایه گذاری مسکن، گروه صنعتی گلرنگ و… را دارا می باشد.

پیش از این دکتر محمد حسین فروزان‌ مهر از اردیبهشت ماه به عنوان «سرپرست» وبانک مشغول فعالیت بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *