خبر

معارفه مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره هلدینگ صنعت شوینده

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر، امیر علی نعمت الهی به عنوان مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و شهریار محمدی راد به سمت عضو هیات مدیره این شرکت منصوب شدند.

به گزارش بیدنا، در این مراسم علی ملکی معاون امور شرکتها و مجامع و عضو هیئت مدیره وبشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، طی سخنانی با اشاره به برخی جابجایی‌ها در سمت های مختلف عنوان کرد: شرکت به مثابه یک موجود زنده است و تغییرات نیز از الزامات هر شرکتی می‌باشد؛ همه ما پس از انجام ماموریت و عمل به مسئولیت خود در مقاطع مختلف تغییر کرده ایم و خواهیم کرد و اگر این تغییرات خوب و برنامه ریزی شده باشد نتایج مطلوبی را موجب خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده داراب وکیلی و فرهنگ ساکی طی مدت خدمت در هلدینگ صنایع شوینده خاطر نشان کرد: هلدینگ شوینده با تلاش و پشتکار این عزیزان شاهد عملکرد بسیار خوبی بوده است. همچنین مدیرعامل و عضو هیات مدیره جدید نیز از افراد با سابقه و پرتجربه در زمینه کاری خود و از بدنه گروه توسعه ملی و نیز شرکت های شوینده تحت پوشش به شمار می آیند و از این بابت استفاده از افراد آشنا به مجموعه می تواند در ارتقای سطح شرکت ها نشان خوبی باشد.

در ادامه علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی اقتصادی و منابع انسانی گروه توسعه صنایع بهشهر با اشاره به جایگاه بالای هلدینگ شوینده در گروه توسعه صنایع بهشهر خاطرنشان کرد: ورود این هلدینگ به بازار سرمایه نشان از عملکرد ارزنده مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن دارد. وی تاکید کرد: لازم است برنامه های افزایش سرمایه و سایر استراتژی های این هلدینگ هر چه زودتر توسط مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره پیگیری و اعلام شود.

همچنین بعد از اتمام این مراسم جلسه معارفه ای نیز با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران هلدینگ صنعت شوینده در محل آن شرکت برگزار شد و داراب وکیلی با معرفی معاونین و مدیران مجموعه، ضمن خیر مقدم به مدیر عامل جدید برای ایشان آرزوی توفیق داشته و برای هر گونه همکاری به منظور توسعه و تعالی شرکت اعلام امادگی کردند.

2 دیدگاه در “معارفه مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره هلدینگ صنعت شوینده

  1. علیرضا وحیدی گفت:

    امیر علی از کودکی که میشناختمش فرد باهوش و پیگیر و فعالی بود . و همین خصوصیت با فن بیانی که داشت او را در منصبهای مختلف و حساسی موفق نمود. برای ایشان به عنوان همشهری و انسانی فرهیخته آرزوی موفقیت دارم.

    1. روابط عمومی گفت:

      ممنون از حسن نظر جنابعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *