خبر

نشست مشترک هلدینگ بیدسیم و شرکت های تابعه با به پخش

در نشستی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با جمعی از مدیران عامل، سرپرستان و معاونین شرکتهای تابعه و شرکت به پخش دیدار و پیرامون مباحث حوزه های تولید و فروش گفت و گو کردند.

درابتدای این جلسه  امیرعلی نعمت الهی ضمن تبریک مجدد هفته کارگر و روز معلم، گفت: باید بکوشیم تا بتوانیم قدردان  زحمات کارگران و تلاشگران مجموعه باشیم و نیز با کوشش بیشتر و کنار زدن موانع و حل مشکلات پیش رو، موجب جلب رضایت هرچه بیشتر سهامداران محترم این هلدینگ و شرکت های تابعه شویم .

وی دلیل برگزاری این نشست را طرح مسائل بین شرکت های تابعه با شرکت به پخش و ارائه و شنیدن پیشنهادهای گره گشا و منطقی عنوان کرد و فرمود: راه اجماع و ارائه راهکار اثربخش، هم اندیشی است.

در ادامه جلسه، مدیران عامل شرکت های تابعه عمده چالش خود را کاهش دوره وصول مطالبات و فروش عنوان و ابراز امیدواری کردند که با نقش پررنگ تر هلدینگ شوینده در سال جاری بتوان به ارتقای سهم بازار دست یافت.

مدیرعامل شرکت به پخش نیز، علت اصلی وضعیت کنونی را وسعت کارها، مشکلات اقتصادی، هزینه های سربار و مواردی از این قبیل برشمرد و تنها راه اصلاح آن را، کنشگری فعال شرکت مدیریت صنعت شوینده با هدف تنظیم روابط ، رفع و اصلاح نواقص دانست.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *