خبر

نشست تعاملی واحدهای روابط عمومی گروه بیدسیم

صبح امروز، دوازدهم تیرماه، شرکت مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم) میزبان مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعۀ خود بود. در این نشست صمیمی یک‌ونیم ساعته، سرپرست روابط عمومی بیدسیم، مدیران روابط عمومی شرکت‌های پاکسان، گلتاش، آلی‌شیمی و مروارید هامون، کارشناسان واحد روابط عمومی و واحد فناوری اطلاعات حضور داشتند و به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.
در بخش ابتدایی، حاضران، ابتکار برگزاری چنین جلسه‌ای را به فال نیک گرفتند و با ابراز امیدواری برای تداوم این نشست‌ها، برخی از چالش‌ها و چشم‌اندازهای اصلی واحدهای متبوع را بازگو کردند و به‌اتفاق بر این موضوع تأکید داشتند که تدوین سند جامع اصلی‌ترین نیاز کنونی برای حرکت نظام‌مند واحدهای روابط عمومی این گروه به سمت اهداف مشخص سازمانی است.
علاوه بر سند جامع روابط عمومی، جلسه با بیان چالش‌های دیگری ادامه یافت که از نکات جالب توجه آن می‌توان به تأکید حاضران برای استفاده از نیروها و ظرفیت‌های داخل گروه و هم‌افزایی و تعامل بیشتر (به‌ویژه میان کارشناسان این واحدها) اشاره کرد.
در پایان این نشست، سرپرست روابط عمومی شرکت بیدسیم، آقای سیدامیر محمودی، با اشاره به اینکه یکی از گام‌های ضروری برای تدوین سند جامع با پیگیری‌های مؤثر در جهت تجمیع اطلاعات و ایجاد پایگاه متمرکز دادگان واحدهای روابط عمومی برداشته شده، افزود که در آینده با هم‌فکری و کنش فعالانۀ مسئولان این واحدها، به‌ویژه مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان، آقای حامد کریمی و همچنین، همراهی و هم‌افزیی و حمایت مدیران ارشد شرکت‌ها، به‌سرعت تدوین آن آغاز شود تا این واحدها منسجم‌تر و در قالب سند جامع فعالیت کنند و ابزاری پویا، کارآمد و مؤثر در نیل گروه به اهداف تعیین‌شده باشند.

#بیدسیم پیشگام #روابط عمومی #هلدینگ مدیریت صنعت شوینده #پاکسان #گلتاش #ساینا #مرواریدهامون #آلی شیمیقم #مدیریت یاران توسعه صنایع بهشهر #پاکسانایروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *