خبر

بازدید مدیرعامل صنعت شوینده از مجموعه ساینا و افتتاح فاز دوم محصولات پریمکس

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا در محل کارخانه و همزمان با دهه مبارک فجر در روز 11 بهمن ماه طی مراسمی با حضور امیرعلی نعمت اللهی مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده و هیئت همراه و جمعی از مدیران عامل شرکت های تابعه این شرکت و با حضور جمشید فروزش دبیر انجمن صنایع شوینده و برخی از مقامات استانی و مسئولین حوزه صنعت استان زنجان، فاز دوم محصولات پریمکس افتتاح و از دپارتمان های صنایع بهداشتی ساینا بازدید صورت گرفت.

بازدید مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده از کارخانه ساینا

نعمت الهی در نشست جانبی بازدید از شرکت ساینا و افتتاح فاز دوم برند پریمکس، ضمن خوشامدگویی به مسئولین و مدیران استانی و نماینده محترم مردم شریف شهرستان ابهر در مجلس شورای اسلامی و همه مدیران حاضر در مراسم همه تحولات و پیشرفت ها در مجموعه ساینا را نشانه پویایی و موفقیت این شرکت بر شمردند و حضور شرکت ساینا در استان زنجان و شهرستان ابهر را یک فرصت برای بهره مندی از ظرفیت های استانی دانستند و گفتند:

شرکت ساینا با همه وجود درخدمت شهرستان ابهر و استان زنجان است تا با همه توان و امکانات در خدمت مردم بزرگوار این منطقه کهن و تاریخی باشد.

افتتاح فاز جدید خطوط تولید پریمکس

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در ادامه سخنان خود بر عنصر خلاقیت در بین کارکنان شرکت های هلدینگ تاکید نمودند و با اشاره به پیشبرد برنامه ها و فعالیت ها بر مبنای هم افزایی و مشارکت، ظرفیت های استان زنجان را بسیار وسیع دانستند که می بایست از آنها بهره کافی برده شود.

نعمت الهی در پایان سخنان خود به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی و تجلیل از ایام دهه فجر اشاره نمودند و تقارن  این نشست را با ایام مبارک دهه فجر و نزدیکی سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن را به فال نیک گرفتند و تاکیید کردند که همه این نشست ها و فعالیت ها باید به توسعه  بیشتر ایران عزیز ختم شود.

افتتاح فاز دو خط تولید محصولات پریمکس

عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و گرامیداشت چهل و دومین  سالگرد پیروزی انقلاب سلامی به سر فصلهای مهم از فعالیت ها و برنامه های شرکت صنایع بهداشتی ساینا در سال مالی گذشته اشاره نمودند که شاخص ترین این برنامه ها طراحی و تولید سبد کامل محصولات برند پریمکس می باشد.

در همین نشست مروج، معاون بازاریابی شرکت ساینا ارائه مفصلی در زمینه فرایند طراحی و تولید برند پریمکس ارائه نمودند.

در بخش دیگراین نشست فغفوری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت استان زنجان به روند رو به رشد صنعت شوینده در استان زنجان اشاره نمودند و از شرکت ساینا به عنوان یکی از موفق ترین مجموعه های تولیدی استان نام برد.

نوروزی فرماندارشهرستان ابهر نیز در ادامه این نشست ضمن خوشامدگویی به میهمانان مراسم، از شرکت ساینا به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار بر اشتغال و اقتصاد شهرستان ابهر یاد کرد و از عملکرد مثبت و اثر گذار ساینا همزمان با شیوع ویروس کرونا و تولید سریع مواد ضد عفونی کننده تقدیر نموده و خواستار توسعه حداکثری توان و ظرفیت شرکت صنایع بهداشتی ساینا شد.

بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه شرکت های شوینده، شرکت ساینا را یکی از شرکت های موفق گروه بر شمرد که همکاری و هم افزایی بسیار مطلوبی با شرکت به پخش دارند.

در پایان برنامه، از خط تولید کارخانه ایریکو ابهر نیز بازدید به عمل آمد.

جمشید فروزش دبیر انجمن صنایع شوینده

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *