خبر

افزایش تولید گلتاش در جهت صادرات

مهمترین نیاز امروز کشور حمایت از تولید داخلی ودر بخش توسعۀ صادرات، ظرفیت سازی در تولید است که در همین راستا توفیق افشار نژاد مدیر عامل شرکت گلتاش از تکمیل خط تولید با حمایت از تولید داخل به منظور تولید ٨ هزار تن صابون آرومکس برای صادرات به کشورهای سوریه و عراق خبر داد.

به گزارش بیدسیم به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، این کارخانه با خرید تعداد دو دستگاه پیلوپک تولید داخل در راستای حمایت از تولید ملی قصد دارد ظرف مدت ١۵ ماه  میزان سه هزار تن صابون پیلوپک صادراتی ١٠٠ گرمی و پنج هزار تن صابون پیلوپک ٨۵ گرمی تولید و صادر کند.

مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: بعد از عقد قرارداد، هماهنگی‌های لازم به منظور تهیه ادوات راه اندازی خط جدید با واحد بازرگانی صورت پذیرفت و امیدواریم با راه اندازی این خط تولید، اولین محموله تولید شده در آذرماه سال جاری تحویل شود.

ایشان در ادامه با بیان اینکه توجه به دغدغه‌های حمایت از تولید ملی از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است، افزود: خوشبختانه با بهره‌گیری از صنعت داخل و برندهای معتبر ایرانی در تولید دستگاه‌های صنعتی، در این کارخانه توانسته ایم از هر دستگاه در هر دقیقه حداقل  ٧٠ عدد صابون پیلوپک صادراتی به صورت بسته بندی تک عددی تولید کنیم که در جای خود قابل توجه است. وی اضافه کرد: این موفقیت را به همه تلاشگران عرصه صنعت به خصوص تلاشگران شرکت گلتاش تبریک عرض نموده و امیدوارم در آینده شاهد توفیقات بیشتری در این خصوص باشیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *