خبر

انتظارات سهام‌داران گروه شوینده با کمیته ریسک برآورده می‌شود؟

پس از تجربۀ موفق و خروجی‌های مفید شوراهای تخصصی اقتصاد و سیاست‌گذاری سرمایه‌گذاری، جهش تولید، جهش صادرات، پدافند غیرعامل و شورای راهبردی انتقال فناوری و نوآوری، شرکت مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم- سهامی عام) در اقدام بدیع دیگر، کمیته ریسک شوینده را با حضور نخبگان بازار سرمایه و اقتصاد تشکیل داده است.

کمیته ریسک هلدینگ بیدسیم امروز در حالی نخستین جلسۀ خود را پشت سر گذاشت که اعضای آن به طرح کلیات وضعیت گروه محصولات شیمیایی در بازار سرمایۀ کشور پرداختند و مقرر شد در جلسات آتی، ضمن بررسی گزارش‌های اختصاصی از شرکت‌های تابعه، برنامه‌های عملیاتی برای بهبود و ارتقای ارزش سهام گروه تدوین شده و در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست سه ساعته، مدیرعامل هلدینگ عنوان کرد که انتظار دارد فعالیت این شورا بتواند در راستای اهداف تعیین‌شده برای شورا ازجمله پیش‌بینی موقعیت‌های با ریسک بالا در حوزۀ شوینده و ارائۀ راهکارهای کوتاه،میان و بلندمدت برای کاهش اثر ریسک‌ها باشد و به مانند حلقۀ اطمینانی عمل کند که وظیفۀ آن تنظیم عملکرد شرکت‌های گروه، سهام‌داران و بازار سرمایه است. امیرعلی نعمت‌الهی همچنین ابراز امیدواری کرد که به‌واسطۀ ایجاد کمیته ریسک، نظارت و مدیریت مؤثر بر نوسان‌های اقتصادی و مالی نظام مند و حفاظت بیشتر از اموال سهامداران و سرمایه انسانی شرکت صورت پذیرد و سهام‌داران با اعتماد و آسودگی خاطر بیشتری در این گروه سرمایه‌گذاری کنند. اعضای کمیته به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر کردن که هرگونه اقدام با هماهنگی کامل و بر اساس منشور مصوب  هیئت مدیره باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *