خبر

بازدید مدیرعامل بیدسیم از شرکت گلتاش و شرکت آلی شیمی قم

مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده در نخستین ایام عید نوروز به صورت سر زده از شرکت گلتاش و شرکت آلی شیمی قم بازدید کرد و از فعالیت پرسنل این شرکت ها در ایام نوروز تقدیر کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی  هلدینگ مدیریت صنعت شوینده، امیر علی نعمت‌الهی، مدیرعامل این هلدینگ در چهارمین روز از سال جدید در بازدیدی سرزده از شرکت گلتاش در اصفهان و شرکت آلی شیمی قم ضمن تبریک سال نو به پرسنل این شرکتها از فعالیت پرسنل تقدیر کرد.

نعمت‌الهی در بازدید از خطوط تولید شرکت گلتاش در دیدار با کارکنان، ضمن شنیدن مسائل، مشکلات و دغدغه‌های کارگران، اظهار داشت: هدف ما بهره‌مندی از توان کارکنان برای رهبری و مدیریت شرکت هاست چرا که مشارکت کارکنان در سطوح مختلف و استفاده از نظرات و تجربیات آنان، ازجمله ضروریات اداره یک مجموعه می‌باشد و سعی ما این است که از این ظرفیت و پتانسیل به شایستگی بهره ببریم.

همچنین در پایان  بازدید از شرکت گلتاش، مدیرعامل بیدسیم با حضور در گلزار شهدای شهرستان مبارکه ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

گفتنی است در سال‌های گذشته فعالیت خطوط تولیدی شرکت گلتاش در ایام نوروز متوقف می‌شد اما نوروز امسال با توجه به نیاز بازارهای صادراتی با همت و دلسوزی پرسنل، خطوط این شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دهند‌.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *