خبر

بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی از کارخانه آلی شیمی قم

در مورخ 15 اسفند ماه 1400، مصادف با ولادت حضرت امام حسین علیه السلام، آقای دکتر بابک سعیدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی «وبانک» در سفری یک روزه به استان قم از کارخانه شرکت آلی شیمی قم یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر ایران بازدید کردند.

دکتر سعیدی پس از بازدید از کارخانه و بخش‌های مختلف آن (خطوط تولید گلیسیرین صنعتی و بهداشتی، اسیدهای چرب و تالوی صنعتی) در نشستی با حضور آقای مهندس محمدرضا مددیان سرپرست شرکت آلی شیمی قم، اعضای هیأت مدیره و مدیران  شرکت حضور یافتند.

 آقای دکتر سعیدی در این نشست صمیمی با مدیران شرکت آلی شیمی قم، ضمن تشکر از تلاش ها، عملکرد و فعالیت های مدیران و پرسنل شرکت در سال مالی 1400، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های خطوط تولید این کارخانه و اجرای طرح های توسعه و نوآورانه تأکید کردند. ایشان با اشاره وتشریح  برخی از مهم ترین سیاست ها و جهت گیری های کلان در افق 1401 شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی مبنی بر؛ افزایش هم افزایی در شرکت های زیرمجموعه،کنترل و کاهش هزینه های تولید و بهای تمام شده، توسعه نوآوری و فناوری و توسعه صادرات و خروج از رشته فعالیت های کم بازده و زیان ده، ضرورت پیگیری این سیاست ها به ویژه هم افزایی با شرکت های گروه توسعه ملی و استفاده از توانمندی های درون گروهی و توجه به سرمایه های انسانی و استفاده از نیروهای توانمند داخلی را مورد توجه ویژه قراردادند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه آقای مددیان، ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از عملکرد و روند اقدامات  شرکت آلی شیمی قم در جهت افزایش تولید، بهبود کیفیت، سود آوری، ارزش آفرینی و همچنین چشم انداز شرکت در سال 1401 و برنامه ریزی شرکت برای تولید محصولات جدید (اسید استئاریک و آلکید رزین) ارائه نمودند.

قابل توضیح است شرکت آلی شیمی قم؛ یکی از تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع شوینده، بهداشتی و رنگ و رزین در کشور می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *