خبر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 1399/09/30

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت مدیریت صنعت شوینده، امروز رأس ساعت 8:30 دقیقه صبح، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (منتهی به سال مالی 1399/09/30) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود مقدس کشورمان آغاز شد و پس از آن، با حضور هیئت‌رئیسه در جایگاه، مجمع روند رسمی خود را پی گرفت. در بخش آغازین جلسه، امیرعلی نعمت‌الهی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت مدیریت صنعت شوینده، پس از تبریک حلول ماه مبارک رمضان، پیام هیئت‌مدیره خطاب به مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت را قرائت، و گزارشی از فعالیت هیئت‌مدیره را برای سال مالی منتهی به 1399/09/30 ارائه کرد.

در ادامه این نشست، حسابرس مستقل و بازرس قانونی به قرائت گزارش حسابرسی (گزارش مقبول و مطلوب) گروه مدیریت صنعت شوینده پرداخت و این گزارش مورد بررسی هیئت‌رئیسه مجمع قرار گرفت.

در بخش پایانی، این جلسه با رأی‌گیری و اعلام تصویب تصمیماتی ازجمله انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تقسیم سود، پاداش هیئت‌مدیره، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی، حق جلسه اعضای غیرموظف و انتخاب روزنامه رسمی شرکت پیگیری شد و حسن‌‍‌ختام جلسه صلواتی بود برای سلامتی امام زمان(عج) و رهبری معظم انقلاب.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *