خبر

تندیس زرین صنعت سلامت محورولوح افتخاراقدامات موثردر برابر کرونا به پاکسان رسید.

شرکت پاکسان در چهارمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور، تندیس زرین صنعت سلامت محور و لوح افتخار اقدامات موثر در برابر کرونا را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت صنعت شوینده به نقل ازپاکسان نیوز،این شرکت همچنین در کنار کسب تندیس زرین این دوره از جشنواره، پاکسان موفق شد در معیار تاب‌آوری و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان در برابر همه گیری کوید ۱۹، به عنوان تنها مجموعه در بین سایر شرکت کنندگان در این جشنواره لوح افتخار دریافت نماید.

این جشنواره که در چهارمین سال برگزاری خود ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع کشور را مد نظر داد با حضور مقامات عالی و مسئولین بخش سلامت برگزار شد.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: در همه دنیا صنعت و سلامت موضوعات در هم تنیده شده ای هستند که نقص یکی از عوامل می تواند سبب ساز دشواری های زیادی برای سلامت افراد در بعد مصرف کننده و محیط زیست باشد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله سلامت در تولید محصولات پاکسان افزود: محصولات ما به دلیل اینکه به طور مستقیم با سلامت و بهداشت فردی افراد در ارتباط است موظفیم به مسائل پیرامون تولید نگاه دقیق داشته باشیم و همین امر باعث شده تمامی آئین نامه های کشوری و استانداردهای داخلی شرکت را با دقت زیادی اجرائی نماییم.

مدیرعامل پاکسان در ادامه ضمن تاکید بر الزامات سازمان های بهداشت و استاندارد در تولید خاطرنشان کرد: پاکسان در تمامی دوره های برگزاری جشنواره صنعت سلامت محور در گروه صنایع شوینده و بهداشتی موفق به کسب عناوین مختلف شده است و این گویای این مسئله است که این مجموعه بر مدار صنعت سلامت محور حرکت می کند و برای ماندن در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

بقائی ضمن تشکر از پرسنل خدوم و زحمتکش این مجموعه یادآورشد: این افتخار به تمام همکاران من در پاکسان تعلق دارد و تک تک آنها در این موفقیت سهیم هستند چرا که هر یک به درستی تلاش کرده اند که در محیط کارخانه، در بخش خطوط تولید و …. تمامی قوانین مربوط به تولید را اجرا نمایند.

به گزارش پاکسان نیوز، هدف از برگزاری این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه های برتر و سازمانهای متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت ‌محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور می باشد. همچنین فراهم آوردن زمینه ی حضور گسترده ی صاحبان صنایع در بازارهای بین المللی و انعکاس مفهوم صنعت سلامت ‌محور در سیاست های کلان کشور از دیگر اهداف این جشنواره بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *