خبر

طی مراسمی که در گلتاش انجام شد

افشارنژاد رسما هدایت گلتاش را بر عهده گرفت


در این مراسم که روز دوشنبه ٧ مهرماه سال جاری در سالن جلسات شرکت گلتاش برگزار شد توفیق افشار نژاد به عنوان مدیر عامل این شرکت معارفه و از یزدان کرمی بعنوان مدیر عامل پیشین این شرکت تقدیر شد.

به گزارش بیدنا به نقل از گلتاش، در این مراسم که روز دوشنبه ٧ مهرماه سال جاری در سالن جلسات شرکت گلتاش برگزار شد توفیق افشار نژاد به عنوان مدیر عامل این شرکت معارفه و از یزدان کرمی بعنوان مدیر عامل پیشین این شرکت تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور ملکی معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، وکیلی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و اعضای هیات مدیره شرکت گلتاش برگزار شد پس از تلاوت آیاتی از کلام‌ا… مجید، ابتدا ملکی به تشریح سوابق و فعالیت‌های “افشار نژاد” بعنوان مدیرعامل جدید شرکت گلتاش پرداخت و سپس کرمی ضمن بیان عملکرد مدیریتی خود طی ٢٢ ماه مدیریت در گلتاش برای مدیر عامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه توفیق افشار نژاد ضمن تشکر از تلاش های یزدان کرمی طی عهده داری مسؤولیت مدیرعاملی گلتاش ، تشریح کرد؛ علاوه بر سه ضلع مدیریتی از جمله حفظ حقوق سهامداران، کارکنان و مشتریان، ضلع چهارم که همانا حدود و حقوق الهی است برای اینجانب حائز اهمیت است.

وی بیان کرد؛ تغییر مدیریت در مجموعه ها الزاما بدلیل ضعف مدیران نبوده و دلیل اصلی این فرایند استفاده از فکر و اندیشه نو در جهت تحقق اهداف سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

افشار نژاد اضافه کرد: امید است ضمن پیگیری برنامه های قبلی با استفاده از تجربه مدیران و پرسنل گلتاش در جهت تحقق اهداف شرکت گام‌های مثمر ثمری برداشته و ضمن ارتقاء خدمت رسانی به مردم، آرامش در محیط کار را برای پرسنل فراهم آوریم.

لازم بذکر است در انتهای این جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات و عملکرد یزدان کرمی در مدت زمان مسئولیتش در شرکت گلتاش تقدیر شد.

منبع خبر : روابط عمومی شرکت گلتاش

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *