خبر

همایش تحلیل عملکرد استراتژیک صنعت شوینده برگزار شد

همایش تحلیل عملکرد استراتژیک شرکت مدیریت صنعت شوینده چهارشنبه 8 بهمن ماه 1399 با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، معاون برنامه ریزی و توسعه و معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، مدیران عامل شرکت های تابعه و مدیران ارشد شرکت مدیریت صنعت شوینده برگزار شد.

همایش تحلیل عملکرد استراتژیک صنعت شوینده

در این همایش که با هدف عارضه یابی و تمرکز بر آسیب شناسی مسائل و مشکلات شرکت مدیریت صنعت شوینده و توجه به مدیریت استعدادها و سرمایه های انسانی در شرکت مادر و شرکت های تابعه برگزار شد، حمیدرضا حسینی آشتیانی پژوهشگر ارشد حوزه برنامه ریزی استراتژیک در ارائه ای با عنوان “استراتژی در عمل” ضمن بر شمردن رهبران سطح پنجم به این سوال پاسخ داد که چگونه یک شرکت، از خوب به عالی بدل می شود؟

حسینی آشتیانی، پژوهشگر ارشد حوزه برنامه ریزی استراتژیک

عضو هیئت مدیره گروه پژوهشی صنعتی آریانا ضمن بررسی عملکرد مالی شوینده، روند درآمد شرکت را بررسی و تحلیل کرد.

در ابتدای برنامه محسن خبازی کناری، معاون برنامه ریزی و برندینگ مدیریت صنعت شوینده ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر جزئیات برگزاری همایش را اعلام کردند.

محسن خبازی کناری، معاون برنامه ریزی و برندینگ شرکت مدیریت صنعت شوینده

سپس دکترحسین معین زاد، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، این همایش را یکی از حلقه های قوی و مستحکم زنجیره هوشمندی کسب و کار توصیف کرد و گفت:

حسین معین زاد، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر

در جامعه و اقتصاد پساکرونا، فناوری اطلاعات و ارتباطات هدف نهایی و زنجیره تکمیلی ماست. امروزه برنامه استراتژیک در سازمان ها به منزله یک رقابت و داشتن آن به منزله انعطاف پذیری با تغییرات محیطی است.

دکتر نعمت اللهی، مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده

در ادامه دکتر امیرعلی نعمت اللهی، مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین و ارائه پژوهشگران و تبریک ایام پیش رو، با برشمردن ویژگی های مدیریت صنعت شوینده بر اهمیت امتداد مشاوره مدیریت تاکید کردند.

در میزگرد پایانی با حضور مدیران عامل برخی شرکت های تابعه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *