خبر

پیام مدیرعامل بیدسیم به مناسبت سال نو

به نام خالق هستی بخش

بهار جلوه‌گاه ارادۀ الهی در بازآفرینش طبیعت و نوروز طلیعۀ این دگرگونی و پیامی است به انسان برای از خود رستن و به او پیوستن.

با نهایت خرسندی، صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و خالصانه‌ترین تبریکات را به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت را به دل‌های بهاری شما همکاران ارجمند تقدیم می‌دارم.

فرا رسیدن سال نو، گرچه پایانی است بر یک سال فعالیت، اما آغازی است بر کوشش و خدمتی دیگر؛ سالی که باید، به امید فردایی روشن برای فرزندانمان، بر تلاش خود بیفزایم و خوشا به حال کسانی که می‌توانند با اتکا به قادر متعال در مسیر رشد و بالندگی ایران عزیز، این آزمون را سرافرازانه پشت سر گذراند.

سال ۱۴۰۰ که به فرمودۀ مقام معظم رهبری (دامه‌برکته) سال حمایت از تولید با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام گرفت، با وجود تمام دشواری‌ها و مشکلات، این شرکت در سایه‌سار تلاش مضاعف مجموعۀ همکاران شرکت‌های تابعه، در تحقق اهداف ترسیم‌شده من‌جمله افزایش تولید، جهش صادرات، معرفی محصولات جدید و کسب سهم بیشتر از بازار صنعت شویندۀ کشور مشارکت داشت که حلاوت و شیرینی به ثمر نشستن دستاورد‌ها را دوچندان کرد.

همراهان تلاشگر، در آستانۀ سال نو از زحمات صادقانه و ارزشمند شما عزیزان و همراهی خانواده‌های بزرگوارتان در مسیر تحقق اهداف صنعت شوینده صمیمانه قدردانی می‌کنم و یادآور می‌شوم که توفیقات این مجموعه در سایۀ آرامش و امنیت کشور و به برکت خون پاک شهدای گرانقدر به‌دست آمده است؛ شهیدانی که همۀ هستی خود را در راه ارزش‌های والای انقلاب و پیشبرد اهداف عالیۀ آن فدا کرده‌اند و اینک ناظر عمل ما هستند.

امیرعلی نعمت الهی

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *