خبر

بازدید چندساعته هیئت بلندپایۀ شرکت توسعۀ صنایع بهشهر (سهامی عام) از ساختمان سردار شهید پورجعفری شرکت مدیریت صنعت شوینده (سهامی عام‌ـ هلدینگ)

در آستانه آزادسازی خرمشهر، امروز، یکشنبه دوم خردادماه سال 1400، هیئتی بلندپایه از شرکت توسعه صنایع بهشهر به دعوت گروه مدیریت صنعت شوینده در محل ساختمان جدید این شرکت (ساختمان سردار شهید پورجعفری، مخزن‌الاسرار حاج‌قاسم) حضور یافتند و از این مجموعه بازدید کردند. ریاست این هیئت را عضو هیئت‌مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، دکتر ملکی، بر عهده داشت و دکتر فاطمی (عضو هیئت‌مدیره و معاون امور مالی، اقتصادی و منابع انسانی) و آقای موسوی (عضو هیئت‌مدیره) به همراه برخی مدیران ارشد، ایشان را همراهی می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت صنعت شوینده، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت به درخواست رئیس هیئت اعزامی در سالن جلسات مزین به نام «جهش تولید» نشستی را برگزار کردند و دکتر نعمت‌الهی، مدیرعامل، ضمن خوشامدگویی، از هیئت‌مدیره و معاونان و مدیران خواست گزارش مختصری از عملکرد واحد خود ارائه کنند. در پایان جلسه نیز، آقایان موسوی، فاطمی و ملکی‌، متفق‌القول، با ابراز مراتب قدردانی و تشکر از اقدامات صورت‌گرفته در دورۀ مدیریت جدید این شرکت، ضمن تأکید بر جایگاه نظارتی و مدیریتی شرکت مدیریت صنعت شوینده، لزوم هم‌افزایی و تبعیت و هماهنگی کامل و قطعی شرکت‌های تابعه از این شرکت را متذکر شدند و رهنمودهایی برای پیشبرد فعالیت‌ها در راستای سیاست‌ها و اهداف کلان شرکت متبوع خود ابراز کردند.  

پس از پایان نشست، این هیئت به همراه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مدیریت صنعت شوینده از بخش‌ها و واحدهای گوناگون این شرکت بازدید به عمل آوردند و با کارکنان این واحدها به گفت‌وگو پرداختند. این دیدار، با آرزوی موفقیت هیئت اعزامی برای این شرکت و بدرقه رسمی مدیرعامل از این هیئت، عصر امروز، پایان پذیرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *