خبر

برگزاری نشست مدیریت صنعت شوینده وشرکت به پخش

نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر و جمعی از مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونین هلدینگ صنعت شوینده و شرکت به پخش به منظور تصمیم گیری پیرامون مباحث و مسائل مطروحه میان دو طرف، برگزار شد.

به گزارش بیدنا درابتدای این جلسه که سیزدهم بهمن ماه برگزار گردید، علیرضا فاطمی معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: شما که امروز در خط مقدم تولید هستید، مسیر ارزشمندی را ادامه می دهید که این روزها در سالگرد پایه گذاری آن به سر می بریم.

وی تاکید کرد: مباحث متعددی نظیر بودجه، فروش و تامین مالی موجب شد که با برگزاری این نشست داخلی، اختلاف نظرها را کمتر کنیم و بتوانیم به یک اجماع منطقی دست یابیم.

فاطمی بحث تعیین تکلیف تولید کارمزدی صابون بین شرکت های گلتاش و پاکسان، مطالبات از شرکت به پخش و بررسی امکان همکاری با سایر شرکت های پخش را به صورت موازی با شرکت به پخش از محور مباحث مطروحه در این نشست برشمرد.

علی ملکی معاون امور شرکت ها، مجامع و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کاهش دوره وصول مطالبات شرکت به پخش و فروش شرکت ها را از عمده مسایلی برشمرد که در این جلسه نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این تصمیم گیری ها قطعا منافع و مصالح دو طرف در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه امیرعلی نعمت الهی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده خاطر نشان ساخت: امید است در نتیجه این جلسات بتوانیم با حفظ مودت و همدلی برای تحقق اهداف گروه گام برداریم.

وی گفت: وجود اختلاف نظرها طبیعی است، آن چه اهمیت دارد این است که تصیم گیری برای رفع این مسایل منطقی و در مدت مشخصی قابل اتکا باشد.

نعمت الهی افزود: از آن جا که هلدینگ صنعت شوینده و شرکت های آن بورسی هستند لازم است منافع سهامداران نیز در نظر گرفته شود.

بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش نیز گفت: به مدد همکاری شرکت های شوینده، به پخش سال موفقی را پشت سر گذاشت به طوری که در سال ۲۰۲۰ با رشد ۲۶ درصدی فروش مواجه شدیم. وی گفت: با توجه به وسعت کارها، مشکلاتی هم قطعا وجود دارد که البته قابل حل و بررسی هستند.

پورمحمدی با اشاره به این که به پخش از فروردین ماه سال آتی وارد بورس خواهد شد اظهار داشت: در این جلسه آماده ایم که نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم و در صورت وجود نواقص نسبت به رفع و اصلاح آن قدم برداریم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *