خبر

بیدسیم در اولین نمایشگاه دستاوردهای جهادی

غرفه (( بیدسیم)) در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی که ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است یکی ازغرفه های پربازدیدی می‌باشد که مسیولین و شهروندان فراوانی به آن مراجعه میکنند.
در روز افتتاحیه دکتر محسن رضایی معاونت اقتصادی رییس جمهور ضمن حضور در غرفه شرکت مدیریت صنعت شوینده با توانمندی ها و دستاوردهای این هلدینگ و شرکتهای تابعه در بسط بهداشت و سلامت کشور بیشتر آشنا شد و این هلدینگ را یکی از بزرگترین مجموعه های ارزشمندی برشمرد که با تولید و تامین اقلام بهداشتی در دوران سخت همه گیری کرونا ، کنار مردم برای گذر از این دوران سخت بوده است .
در روز دوم نمایشگاه نیز معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران ، تنی چند از نمایندگان مجلس و سرپرست گروه توسعه صنایع بهشهر نیز از این غرفه بزرگ ((بیدسیم)) که تمام شرکتهای زیر مجموعه در آن حضور دارند بازدید نمودند .
شایان ذکر است در این نمایشگاه همه گروه‌های کالایی و خدماتی از مخابرات، فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات گرفته تا صنایع نساجی و تجهیزات پزشکی، معدن و صنایع آب، برق و صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل گمرک، بانک، بیمه، بورس، گردشگری و صنایع نظامی و دفاعی حضور دارند.
یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های داخلی کشور و همچنین تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف تولیدی کشور است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *