خبر

تجلیل از کارگران مروارید هامون در یادواره شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان

مراسم گرامیداشت شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان و مدیر کا اداره کار این استان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی مروارید هامون، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم از دو نفر از همکاران شرکت مروارید هامون، علی اکبر شیبانی مقدم، بسیجی فعال و یونس سالاری نسب رزمنده مدافع حرم با اهدا لوحی تجلیل به عمل آوردند.

سرهنگ قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دراین مراسم با اشاره به اینکه ۲۵ مهر ماه تا ۱ آبان ماه سال جاری به عنوان هفته تبیین نقش کارگران در دفاع مقدس نامگذاری شده است افزود:  ویژه برنامه هایی برای قشر کارگر در سطح استان اجرا شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه ها در بستر فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا شد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به  برگزاری محافل قرآن به نیابت از ۳۷ شهید کارگر استان در سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص)، برپایی ایستگاه سلامت و اجرای رزمایش کمک مومنانه در سالروز شهادت امام رضا(ع) اشاره نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تولید و انتشار عکس نوشته های دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی، برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، اجرای طرح حاتم و حمایت از کالای ایرانی، ارائه خدمات مشاوره بهداشتی، اجرای کارگاه آموزشی مجازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، اهدا خون توسط کارگران، برگزاری یادواره شهدا کارگر، تجلیل از خانواده شهدا کارگر در استان، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته تبیین نقش کارگران در دفاع مقدس هستند.

لازم به ذکر است این یادواره با همکاری مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سرهنگ قورزایی، و با حضور جهاندیده، مدیر کل اداره کار، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، سرهنگ کیخواه، جانشین امور اقشار و متخصصین در بسیج برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *