خبر

تودیع و معارفه مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر با معرفی مدیرعامل جدید این هلدینگ، جلسه تودیع و معارفه برگزار شد.
 در این جلسه جناب آقای سدیدی مدیر عامل گروه توسعه ملی، جایگزینی و جانشینی مدیریت در مجموعه  هلدینگ‌ها را امری طبیعی دانسته و از زحمات جناب آقای دکتر یوسفی تشکر کردند.  ایشان با اشاره به اینکه گروه توسعه صنایع بهشهر یک مجموعه هلدینگ  غیر رانتی است، خبره‌گی و توان سرمایه انسانی  موجود در مجموعه  را  مزیت رقابتی این گروه دانستند.
مدیر عامل گروه توسعه ملی،  صادق الحسینی را  فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه تهران و سیاستگذاری از  ایالات متحده و همچنین دارای سوابق مدیریتی در مجموعه هلدینگ و شرکت های  سرمایه گذاری معرفی کرد. وی، صادق الحسینی را صاحب نظر در اقتصاد برشمرده و  ابراز امیدواری کرد با قابلیت هایی که ایشان دارد می تواند بسیار موفق بوده و مانند مدیران قبلی گروه،  برگ زرینی در دفتر سوابق خدمت به مردم، ثبت نماید.
در ادامه آقای نادر جعفر یوسفی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای  الحسینی، به بیان موفقیت ها و دستاوردهای دوران یک سال و سه ماهه مدیریت خود در مجموعه صنایع بهشهر پرداخت و مهمترین علت کسب این توفیقات را ضمن توکل بر حمایت الهی، اعتماد به نیروی جوان و نخبه ،مسئولیت پذیری و بهره‌وری دانست.

در ادامه صادق الحسینی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر  از اعتماد آقای سدیدی و آقای دکتر حسین زاده و همچنین هیئت مدیره بانک ملی جهت  فرصتی که در اختیار وی  قرار داده شده تشکر کرد. وی از  عملیاتی کردن راهبردهای کلی گروه توسعه ملی جهت افزایش سود سهامداران شرکت و  بهبود شرایط هلدینگ و ایفای نقش این گروه در توسعه اقتصادی کشور به عنوان برنامه های اصلی خود یاد کرد.
 صادق الحسینی با بیان اینکه  افزایش فروش و تولید، اولویت اول هر گروه صنعتی است افزود  امروزه تکنولوژی هلدینگ داری در دنیا گسترش پیدا کرده و ما به این تکنولوژی دسترسی داریم و می‌توانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم.
 ایشان با تاکید بر اینکه  پایش اصلی در هلدینگ داری جهان، پایش و رصد بودجه و حسابرسی مالی شرکت ها است  اشاره کردند در ایران با توجه به وجود شرکت‌های بزرگ شبه دولتی تنها اتکا به حسابرسی مالی و  بودجه، کارگشا نبوده  و تعیین تکلیف راهبردهای اصلی فنی و تخصصی و هم راستا کردن کلیه شرکت ها در مسیر یک زنجیره ارزش و با اهداف مشخص جهت ارتقای سودآوری در این شرکت ها از اصول بسیار مهم است که  انشاالله در گروه توسعه صنایع بهشهر، در این دوره تجربه خواهیم کرد.
 صادق الحسینی با اشاره به اینکه  سرمایه اصلی هر شرکت  نیروی انسانی آن است خاطر نشان کرد ما به عنوان  هلدینگ از تک‌تک مدیران و کارمندان حمایت خواهیم  کرد و در این راستا ساختار انگیزشی مناسب مبتنی بر جذب، رشد و ارتقاء کارکنان به صورت اصولی و بر اساس شایسته سالاری اجرا خواهد شد.

صادق الحسینی با اشاره به اینکه درعرصه مدیریت برخلاف عرصه مسابقات و بازی ها لازم نیست حتما برنده و بازنده وجود داشته باشد بلکه این عرصه یا فضای برد-برد است یا باخت-باخت، اینکه به کدام سمت برویم به تدبیر مدیران و همت کارکنان و تعامل صحیح میان کلیه سطوح مدیریتی و کارشناسی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *