خبر

تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت مروارید هامون

با حضور معاونین و اعضا هیئت مدیره “وبشهر” و هیئت مدیره شرکت مروارید هامون از خدمات شهریار محمدی راد در مروارید هامون تقدیر و صمد منصوری به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

به گزارش بیدنا، علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت های بهشهر، محمدی راد را از مدیران باتجربه گروه توسعه صنایع بهشهر خوانده و تصریح کرد آقای محمدی راد با تجربه ۲۵ ساله در صنعت شوینده بهشهر یکی از مدیران متخصص و پرورش یافته این صنعت است.

وی با اشاره به فرصت‌های اقتصادی شرق کشور و همچنین مناطق کمتر توسعه یافته آن گفت: ما در هیئت مدیره بهشهر از طرح‌های توسعه ای شرکت‌هایی نظیر مروارید هامون که در مناطق کمتر توسعه یافته حضور دارند حمایت می‌کنیم و انتظارمان هم از مدیران این شرکت ها، تلاش در جهت توسعه اشتغال و صادرات به کشورهای هم مرزاست.

ملکی موضوع ورود مروارید هامون به بورس را فصلی دیگر از موفقیت های این شرکت عنوان نمود و گفت: بی‌شک ورود و حضور مروارید هامون به بازار سرمایه در آینده نزدیک ارزش افزوده خوبی برای شرکت ایجاد خواهد کرد.

علیرضا فاطمی معاون مالی وعضو هیئت مدیره بهشهر نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدی راد وی را از جمله مدیران کاردان و لایق بهشهر خوانده و اظهار داشت: محمدی راد با تغییر در فرآیندهای تولید با استفاده از دانش و تخصص خود توانست توسعه برند و توسعه بازار آن هم در زمینه صادرات را از شرقی ترین نقطه کشور به غرب و جنوب غرب و شمال غرب کشور برنامه‌ریزی و عملیاتی نماید؛ و قطعاً مجموعه مدیریتی بهشهرنیز جایگاهی بالاتر و مناسب‌تر را برای وی در نظر گرفته است.

داراب وکیلی مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده بهشهر نیز محمدی راد راد مدیری توانمند، خوش فکر و صاحب سبک برشمرده و تصریح کرد: اینکه شرکتی بتواند با همه کمبودها و مشکلات بیش از ۹۰ درصد از محصولات خود را صادر نماید تنها از عهده و توان مدیریتی و تخصص آقای محمدی راد ساخته است.

شهریار محمدی راد هم در ادامه انتصاب صمد منصوری را تبریک گفته و عنوان داشت: مروارید هامون همچون فرزند من بوده و هر آنچه که در مروارید هامون در طول عمر چهارساله مدیریتی بنده اتفاق افتاده حاصل تلاش مجموعه کارگری مروارید هامون و همکاری خوب هیئت مدیره بوده است.

محمدی راد صادرات به کشورهای عراق، ترکمنستان، آذربایجان و گرجستان و همچنین راه اندازی خطوط تولید شامپو و مایع ظرفشویی را به عنوان بخشی از اقدامات و دستاوردهای خود در این شرکت برشمرده و گفت: ما توانستیم با همدلی و همکاری همه عزیزان و همکارانم در مروارید هامون سهم بازار داخلی را از ۲ درصد به ۱۵ درصد و آن هم تنها به جهت حفظ بازار داخل برسانیم و هر آنچه که تولید شد را به خارج از کشور صادر نماییم و برای تیم مدیریتی جدید هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

صمد منصوری مدیر عامل مروارید هامون نیز در سخنانی ضمن تشکر از خدمات محمدی راد و همچنین اعتماد مدیر عامل و هیئت مدیره بهشهر توسعه و استفاده و بهره وری از تمام ظرفیت های موجود و بالقوه را در راستای توجه به جهش تولید و ارتقاء آن و افزایش صادرات به دیگر نقاط دارای توجیه را از مهمترین برنامه های آتی خود در مروارید هامون عنوان کرد.

گفتنی است در پایان ضمن تکریم و معارفه مدیر عامل مروارید هامون علی خاتون فرد نیز به عضویت هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *