خبر

رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از پاکسان بازدید کردند

جمعی از کارشناسان و رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از شرکت پاکسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پاکسان ، کارشناسان و رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه سال جاری از شرکت پاکسان بازدید کردند.

این نشست به منظور گسترش روابط بین المللی و بهره برداری صادراتی از ظرفیت کنسولی ایران در دیگر کشورها برگزار شد.

در این نشست گلچین، قائم مقام مدیرعامل شرکت پاکسان، معاونت بازاریابی و فروش و مدیر واحد صادرات این مجموعه حضور داشتند، راه های گسترش تجارت با کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست گلچین با اشاره به قدمت و نام آوری پاکسان در عرصه شوینده، توسعه صادرات و طرح استراتژی هایی برای گسترش حضور در بازار دیگر کشورها را از اهداف این مجموعه معرفی کرد و گفت: صادرات و افزایش ضریب نفوذ محصولات پاکسان به دیگر کشورها از برنامه‌های جدی پاکسان است و ما به دنبال حضور طولانی مدت در بازارهای فعلی و کشف بازارهای جدید هستیم.

در بخش دیگری از این نشست قربانی فراز مدیرکل نوسازی تحول و اطلاعات سازمان توسعه تجارت ایران و رایزن سابق ایران الجزایر و تونس ضمن تشکر از دعوت شرکت پاکسان برای برگزاری این جلسه و آغاز همکاری هایی با این سازمان، به ارزش بازار شوینده در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد و توانمندی ایران برای حضور پر رنگ و اثر بخش در این بازار را بسیار مستعد دانست.

در بخش دیگری از این نشست هر یک از رایزنان بازرگانی کشورهای عمان، ونزوئلا، چین، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، پاکستان، عراق، بلاروس، آفریقای جنوبی، سوریه و لبنان گزارشی در خصوص بازار صنعت شوینده در آن کشورها ارائه نمودند و شرکت پاکسان را جهت حضور در این بازارها بسیار توانمند خواندند.

در ادامه این نشست به مشکلات و موانع توسعه تجارت با این کشورها اشاره و مشکلات گمرکی و راه‌های نقل و انتقال مالی وراه‌های دیپلماتیک رفع آنها مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه از میزان صادرات پاکسان و ضریب نفوذ محصولات این مجموعه به هر یک از کشورها گزارشی ارائه شد.

در بخش دیگری از این نشست رایزنان بازرگانی حاضر در جلسه به راه های گسترش تجارت با این کشورها اشاره نمودند.

در پایان این نشست، کارشناسان و رایزنان بازرگانی از بخش های مختلف پاکسان بازدید نموده و از روند تولید و ظرفیت های این مجموعه مطلع شدند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *