خبر

حضور فعال شرکت گلتاش در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۳ به‌عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با حضور فعال شرکت گلتاش آغاز بکار کرد.

معاون برندینگ و بازاریابی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر با اشاره به استقبال گسترده تجار خارجی از غرفه این شرکت در نمایشگاه اکسپو 2023 گفت: صنایع شوینده گروه بهشهر با محوریت شرکت گلتاش در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

به گزارش بیدسیم به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، دکتر مهرداد فیض‌پور، مدیرعامل شرکت گلتاش پیرامون نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ اظهار داشت: هر قدر نمایشگاه‌هایی مانند ایران اکسپو به شکل جدی‌تری برگزار شود و شاهد حضور مهمانان خارجی و تجار بین المللی از کشورهای مختلف باشیم؛ امکان گسترش صادرات فراهم می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت گلتاش نیز به عنوان یکی از شرکت‌های شاخص کشور، در این رویداد حاضر شد تا دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های خود را در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان داخلی و بین‌المللی به نمایش بگذارد.

مدیرعامل شرکت گلتاش تکمیل کرد: نمایندگان شرکت‌های شرکت مدیریت صنعت شوینده، پاکسان و ساینا نیز در غرفه شرکت گلتاش حضور پیدا کرده‌اند و کارشناسان صادرات، بازاریابی و افراد توانمند در غرفه شرکت گلتاش حضور دارند تا بازدیدکنندگان را راهنمایی کنند.

وی همچنین در رابطه با فرصت‌های صادراتی کشور اظهار کرد: با توجه به تاکید مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت #مدیریت_صنعت_شوینده مبنی بر صادرات محصولات شرکت‌های زیر مجموعه در سال جدید، حضور شرکت گلتاش در این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

شایان ذکر است پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *