خبر

برگزاری روز جهانی کارگر از طریق ویدئوکنفرانس در شرکت مدیریت صنعت شوینده

شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، مراسم روز جهانی کارگر به‌صورت ویدئوکفرانس در شرکت مدیریت صنعت شوینده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، دکتر نعمت‌الهی، مدیرعامل، در ویدئوکنفرانسی که به مناسبت روز جهانی کارگر تدارک دیده شده بود با کارگران نمونه شرکت‌های زیرمجموعه به گفت‌وگویی صمیمانه نشست و با تبریک این روز و ارج‌نهادن به مقام این عزیران، تصریح کرد: روز جهانی کارگر بهانه‌ای برای تکریم و قدردانی از زحمات این قشر عزیز است و جای بسی تأسف است که امسال نیز شرایط حادث‌شده بر کشور برگزاری مراسم حضوری و درخور شایستگی این عزیزان را نامقدور ساخته است.

در این جلسه، نعمت‌الهی به‌صورت مجازی پای صحبت‌های کارگران نمونه شرکت‌های تابعه نشست و از آن‌ها دربارۀ مشکلات و دغدغه‌های کارگری در مجموعه‌هایشان جویا شد.

وی در پایان این گفت‌وگوی مجازی افزود: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» کارگران نقش بی‌بدیلی در تحقق شعار سال دارند و تقدیر از آنان وظیفه‌ای سازمانی است که حتما باید به نحو احسن گزارده شود. ایشان با اشاره به شرایط حساس کنونی ناشی از اوج‌گیری چندبارۀ کووید-19 در کشور که برگزاری هرگونه مراسم و جشنی را برای قدردانی از کارگران در روز جهانی کارگر غیرممکن کرده است، مقرر نمودند که به پاس تلاش‌های این عزیزان در شرکت مدیریت صنعت شوینده و شرکت‌های تابعه، هدیه‌ای از طرف مدیریت و سهام‌داران برایشان منظور گردد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *