خبر

جلسه مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت پاکسان با مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده

این  جلسه در محل شرکت مدیریت صنعت شوینده ،با حضور امیر علی نعمت الهی و معاونین ایشان و مدیر عامل پاکسان و اعضای هیئت مدیره و معاونین  ایشان تشکیل شد به منظور تعامل و هم افزایی بین مدیریت صنعت شوینده  و پاکسان  .

در ابتدا بقایی مدیر عامل پاکسان با معرفی اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت  ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های پاکسان  خبر از افزایش تولید ، فروش و صادرات  دادند و همچنین اذعان کرد با توجه به قدمت چندین ساله این شرکت ، ضرورت توسعه و تجهیز ماشین الات در دستور کار قرار دارد  به همراهی و پشتیبانی مدیریت صنعت شوینده نیاز دارد و با  اهداف و استراتژی های هدفمند حرکت به سمت پاکسان صنعتی را آغاز خواهد کرد در ادامه اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت نیز نسبت به تشریح عملکرد ، فعالیت ها در ماههای گذشته پرداختند.در پایان  جلسه نعمت الهی با اشاره به هم افزایی و همکاری ،وحدت همدلی همه اعضای خانواده شوینده و تاکید بر سخن رهبر معظم انقلاب (ص) بر سال جهش تولید و افزایش تمامی خطوط برای بالابردن تولید  اذعان کردند خط قرمز ما عدول از عشق  به خط تولید ، تلاش ،پرسنل و عشق به اهدفی که داریم می باشد.

کار ماندگار و تلاش ماندگار است که می ماند-اگر ما می خواهیم پیرو راه  شهدا و حاج قاسم ها باشیم باید بحث تولید و صنعت را پویا نگهداریم بخصوص که محصولات ما برای سلامتی مردم کشور ما بسیار مفید است.

در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت پاکسان  و راههای توسعه مورد بحث و بررسی توسط مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده ارائه طریق و اتخاذ تصمیم به عمل آمد. در پایان مقرر شد به دعوت مدیر عامل پاکسان بازدید از کارخانه پاکسان انجام شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *