خبر

درخشش شرکت گلتاش در سومین همایش و نمایشگاه ایران‌کازمتیکا

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا ۱۶ تا ۱۸ آذرماه در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است و شرکت گلتاش در این همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته حضور دارد.

به ‌گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌های صنعت کشور در تولید فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی، بررسی مشکلات محصولات قاچاق در این حوزه، دستیابی به بازارهای جدید منطقه‌ای و حل مشکلات صادرات و تشویق و ترغیب مصرف‌کنندگان به انتخاب محصولات سالم و با کیفیت برگزار  و گروه‌های کالایی  شامل محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده، مراقبت از پوست و مو، تجهیزات پزشکی و زیبایی، مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، کلینیک‌ها و مراکز ارائه خدمات مشاوره‌ زیبایی، محصولات سلولزی و… در آن حضور دارند.

در پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایران کازمتیکا، از شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه و شرکت‌های برگزیده تقدیر به عمل آمد و از رئیس هیات مدیره و معاون مالی شرکت گلتاش نیز تقدیر شد. شرکت گلتاش همچون گذشته و همسو با سازمان غذا و دارو ضمن حمایت مالی و علمی از نمایشگاه، با برپایی غرفه با اهدای بسته‌های تبلیغاتی به بازدیدکنندگان به معرفی فرآورده‌های تولیدی خود در این نمایشگاه حضور دارد.پ

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *