خبر

دیدار مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گلتاش با مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده

جلسه دیدار مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت گلتاش با مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده روز دوشنبه، سیزدهم بهمن‌ماه در محل شرکت صنعت شوینده برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گلتاش، توفیق افشارنژاد و اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت با امیرعلی نعمت اللهی، مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، معاونین و مدیران ارشد ضمن معارفه به بحث و بررسی راجع به عملکرد گذشته و اقدامات و برنامه های آتی شرکت گلتاش پرداخته اند.

در ابتدای جلسه توفیق افشارنژاد، مدیرعامل گلتاش ضمن معرفی هیئت همراه، گزارشی در خصوص عملکرد گذشته و اقدامات و برنامه‌های آتی این شرکت ارائه دادند.

سپس نامدارپور معاون مالی و اقتصادی گلتاش نیز ضمن ارائه گزارش، به بررسی عملکرد این شرکت فعال در حوزه سلامت و بهداشت پرداخت.

در پایان نعمت اللهی ضمن تبریک ایام دهه فجر و اشاره به مقارن شدن این دیدار با میلاد مبارک و فرخنده حضرت زهرا (س)، این جلسه را بسیار خوش یمن و مبارک دانستند.

وی ضمن بر شمردن ظرفیت عظیم انسانی و فنی این شرکت، نکاتی را در خصوص جهش کمی و کیفی صادرات محصولات شرکت گلتاش ذکر کردند.

لازم بذکر است شرکت گلتاش، از شرکت های پیشرو و فعال در حوزه بهداشت و سلامت است که بغیر از تولیدات صنعتی، برند “سیو” و “آرومکس” از محصولات پر فروش این شرکت در بازار ایران است.

جلسه مدیر عامل گلتاش و اعضای هیئت مدیره ،معاونین ،مدیران با مدیریت صنعت شوینده

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *