خبر

مجمع عمومی شرکت پاکسان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت صنعت شوینده، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان در سال مالی منتهی به 99/09/30 صبح امروز با حضور امیرعلی نعمت الهی مدیرعامل صنعت شوینده و سایر سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت پیام هیئت مدیره به مجمع، گزارشی از وضعیت شرکت پاکسان و همچنین گزارش حسابرس پاکسان ارائه شد و بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان به عنوان دبیر مجمع به سوالات حسابرس پاسخ داد.

مدیرعامل صنعت شوینده نیز در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)،  نوید آینده‌ای درخشان برای شرکت پاکسان را داد و گفت: فعالیت همکاران ما در شرکت پاکسان تبلور تلاش و ابتکار است که خروجی آن جهش تولید و جهش در بخش صادرات است.

نعمت الهی درباره باز شدن گره همکاری میان گلتاش و پاکسان در محصول نهایی صابون گلنار افزود: برای اولین بار با همکاری مدیران گلتاش و پاکسان مقرر شد ۲۵۰۰تن صابون گلنار که تا پیش از این توسط گلتاش با روش کارمزدی برای پاکسان تولید میشد، تعیین تکلیف شود. همچین مقرر شده سالانه و به تدریج بیش از ۲۵درصد از تولیدات پاکسان به این شرکت بازگردانده شود.

نعمت الهی در پایان اظهار داشت: با توکل به خدا و همچنین تلاش همکاران ما در پاکسان سال مالی آینده گزارش متمایز و ویژه‌ای خواهد داشت.

در پایان مجمع درباره تقسیم سود، پاداش هیئت مدیره، روزنامه رسمی و حق عضویت اعضای غیر موظف تصمیم گیری شد که جزییات آن از طریق تارنمای کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *