خبر

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گلتاش

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گلتاش به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ماه ١٣٩٩ و اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه شرکت گلتاش، ٢٨ بهمن ماه با ملاحظات شرایط خاص کرونایی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت صنعت شوینده، هیئت‌مدیره شرکت گلتاش در اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران یا نمایندگان قانونی جهت حضور در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلتاش (سهامی عام) به شماره ثبت ٣۶٠١ که به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ١٣٩٩ راس ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه ٢٨ بهمن ١٣٩٩ در محل سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال به نشانی: تهران – ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، بلوار دهکده برگزار می‌شود، دعوت کرد.

استماع گزارش هیئت‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ١٣٩٩ و تصویب صورت‌های مالی منتهی به آن، بررسی و تصویب ترازنامه، صورت سود و زیان و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ١٣٩٩، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ١۴٠٠، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های مربوط به شرکت و انتخاب اعضای هیئت مدیره از مهمترین دستورات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلتاش می‌باشد.

مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز با دستور کار استماع گزارش هیئت‌مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه، اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده مربوط در اساسنامه و سایر مواردی که قابل طرح در جلسه مجمع عمومی فوق العاده باشد، بعد از اتمام مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می‌شود.

هیئت‌مدیره شرکت گلتاش اعلام کرده است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و حسب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار، رعایت نکات بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و به همراه داشتن ماسک و دستکش از سوی سهامداران متقاضی حضور در مجمع الزامی می‌باشد. به همین منظور از سهامداران درخواست می‌شود با استفاده از لینک https://live.bidc.ir در جلسه برخط (آنلاین) این مجمع شرکت کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *