خبر

مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت گلتاش

بازدید از شرکت آرایشی و بهداشتی گلتاش و مراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت با حضور مسئولان استان اصفهان، مدیرعامل و معاونین ارشد هلدینگ مدیریت صنعت شوینده

روز دوشنبه مورخ 15/06/1400 طی بازدید مدیر عامل محترم هلدینگ مدیریت صنعت شوینده جناب آقای دکتر نعمت اللهی و هیئت همراه از شرکت گلتاش، این شرکت با حضور فرماندار شهرستان مبارکه، امام جمعه شهر مبارکه‌، فرمانده لشکر ١۴ امام حسین (ع) استان اصفهان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان مبارکه، رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه، دو محصول جدید خود را که شامل کرم ضدآفتاب آرومکس و شامپو گلبو است را رونمایی کرد.
در این مراسم جناب دکتر نعمت الهی با اشاره و تاکید بر عملیاتی نمودن تفکر ” توکل برخدا، کارتیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست” در میان کلیه شرکت های تابعه خاطر نشان کرد: امروز کشور بیش از پیش نیازمند تعهد و مسئولیت پذیری در بخش های مختلف است و در فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولین محترم کشوری به دفعات ما شاهد این اندیشه و نگاه بوده و هستیم.
وی بیان کرد: امروز در گلتاش اشخاصی را دیدم که سراسر ایمان و عشق بودند نسبت به کار و مسئولیت خود و مطمئن هستم به نحو صحیح و درست از امانتی که به آنها سپرده شده حفاظت و نگهداری خواهند کرد.
مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده سود دهی گلتاش در سال مالی اخیر را ارزنده دانست و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بر همه ما تکلیف است حفظ بیت المال و مدیریت صحیح منابع اعم از سرمایه های ریالی و سرمایه های انسانی است و باید با حفظ کرامت انسانی و توجه ویژه به قشر پایین جامعه بتوانیم مسیرهای نو و ارزنده را طی نماییم و شاهد این باشیم که در تمامی شرکت ها و مخصوصا شرکت گلتاش سودهای چند برابری نسبت به سال‌های گذشته را بدست آوریم.
نعمت اللهی افزود: از همه دوستانم در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده میخواهم تا دست بدست هم دهند تا مسیر برای همه تولیدات در سطح گروه هموار شود.
در پایان این برنامه با حضور امام جمعه شهرستان مبارکه، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان و رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه ساختمان جدید کالیبراسیون و ابزار دقیق این شرکت افتتاح شده و ٣ مخرن پالم با ظرفیت هر عدد ١٣٠ تن با اعتبار ١۵ میلیارد مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شرکت گلتاش همچنین خطوط تولیدی کپ و شولدر تیوپ خمیردندان با اعتبار ۶٠ میلیارد ریال را خریداری کرد که امروز فعالیت این خطوط آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *