خبر

مجید محسنی مجد: پاکسان نماد و نشان اخلاق مداری و حمایت از سلامت خانواده

مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر از خطوط تولید محصولات ضد عفونی کننده و شوینده شرکت پاکسان و شرکت چاپ مدیریت یاران توسعه بهشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و مقابله با آن در سراسر کشور، مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر طی جلسه ای دستور اولویت تولید گسترده ژل و مواد ضد عفونی کننده را صادر کرد.

بر اساس این دستورالعمل شرکت‌های پاکسان، گلتاش و ساینا نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین با هدف جلوگیری از سود جویی سوداگران، با بسیج کلیه ظرفیت های خود اقدام به تولید محصولات ضد عفونی کننده نمودند و  بصورت شبانه روزی در سه شیفت کاری و با استفاده از ناوگان و شعبات فروش شرکت به پخش در کل کشور و همچنین برپا نمودن ایستگاه‌های فروش در برخی از نقاط تهران اقدام به توزیع و پخش این محصولات کردند.

ازاین رو محسنی مجد مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر بدلیل اهمیت بالای این موضوع با حضور در خطوط تولید محصولات ضد عفونی کننده و شوینده پاکسان، ضمن بررسی مراحل تولید مجددا  به مدیر عامل و معاونین این شرکت تأکید کرد به هیچ عنوان اخلاق و ارزش‌های انسانی را فدای سودهای زود گذر و ثروت اندوزی نکنند و فقط در این راه رضایت پروردگار و مردم را در نظر داشته باشند. تا به فضل الهی نقش بسزایی را در این برهه از زمان که کل کشور بسیج شده‌اند ایفا کنیم.


وی با اشاره به شعار ماندگار “پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد” در ادامه افزود: محصولات را با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح به شکل عادلانه توزیع و به مردم عرضه نمایید و از ورود و سوء استفاده افراد سود جو جلوگیری کنید. و در عمل ثابت کنید که پاکسان نماد و نشان اخلاق مداری و حمایت از سلامت خانواده است.

محسنی مجد از مدیر عامل به پخش که در این بازدید وی را همراهی می‌کرد خواست از تمام توان و ظرفیت شرکت به پخش جهت توزیع عادلانه در سراسر کشور استفاده نماید.
گفتنی است در این بازدید محسنی مجد علاوه بر خطوط مختلف تولید از واحدهای اداری پاکسان و همچنین شرکت چاپ مدیریت یاران توسعه بهشهر نیز بازدید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *