خبر

شپاکسا و کارخانه ی پاکسان ایروان

یکی از کارخانه‌های فعال و سودآور زیرمجموعه‌ی شپاکسا (شرکت پاکسان)، کارخانه‌ی پاکسان ایروان است، که از سال ۲۰۰۰ میلادی در جمهوری ارمنستان دایر است و محصولات آن مستقیماً در همان‌جا تولید، بسته‌بندی و در بازارهای  ارمنستان و  گرجستان به فروش می‌رسد.

کارخانه  پاکسان ایروان در شهرک صنعتی ایربونی واقع در حومه شهر  ایروان مرکز جمهوری ارمنستان قرار دارد و در زمینی به مساحت ۲۲۲۳۶ متر مربع احداث شده است. تعداد واحد‌های تولیدی این کارخانه عبارتند از:  تولید و بسته‌بندی مایعات ظرفشوئی،  تولید ظروف پلی‌اتیلنی،  تولید و بسته‌بندی پودرهای کف‌شوی،  تولید و بسته‌بندی مایعات دستشوئی،  تولید و بسته‌بندی مایع شیشه‌شوی، بسته‌بندی مایع ژاول، و  تولید و بسته‌بندی مایع چند‌منظوره.

در کارخانه‌ی  پاکسان ایروان از سویی شاهد تولید و بسته‌بندی پودرهای کف‌شوی ۵۰۰ گرمی  رخشا،  برف،  پراید و  پاکسیو هستیم، از سویی شاهد تولید و بسته‌بندی مایعات ظرفشوئی در ظروف پلی‌اتیلنی و پت در احجام ۴۵۰، ۵۰۰ و ۹۰۰ هستیم، از سویی مایعات  دستشوئی ،مایعات  شیشه‌شوی و مایع  چند‌منظوره رخشا در واحد مایع ظرفشوئی این کارخانه تولید و بسته‌بندی می‌شود و از سویی هم مایع ژاول در محلی فارغ از پودر کفشوی و دیگر مایعات تولید و روانه بازارهای ارمنستان و گرجستان می گردد.

شرکت‌های  موناگروپ و  لیندا به ترتیب در کشورهای ارمنستان و گرجستان نمایندگان فروش انحصاری تولیدات شرکت #پاکسان هستند، که کارخانه  پاکسان ایروان نیز تولیدات خود را، طبق قرارداد در اختیار نمایندگان یادشده قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *