خبر

تقدیر از پاکسان در هجدهمین جشنواره”تولید ملی افتخار ملی”

شرکت پاکسان تندیس زرین هجدهمین جشنواره “تولید ملی افتخار ملی” را از آن خود کرد و به عنوان واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی معرفی شد.

به گزارش پاکسان نیوز،در این جشنواره که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت، با حضـور مسئولان سه قوه، همچنین مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و در کنار پیشکسوتان به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی برگزار شد، شرکت پاکسان موفق شد عنوان واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی و تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کند.
در این مراسم کمال الدین گلچین قائم مقام شرکت پاکسان به نمایندگی از مدیرعامل تندیس زرین اعطا شده به این مجموعه را دریافت کرد. حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اعلام این خبر گفت: شرکت پاکسان در این برهه زمانی که بسیاری از صنایع با مشکلات عدیده ای در تامین مواد اولیه و مشکلات ناشی از تحریم روبه رو هستند توانست با برنامه ریزی و تدوین برنامه و ارائه راهکارهای استراتژیک بر مشکلات غلبه نموده و به عنوان یکی از مفاخر با سابقه صنعتی در کشور بدرخشد.
وی با اشاره به توان فنی و خود اتکایی مدیران و پرسنل این مجموعه یادآورشد: این موفقیت ها قطعا تصادفی نیست و از تلاش و عزم همه جانبه تمامی بخش های شرکت پاکسان نشأت گرفته و نشان می دهد که در این مجموعه، ما قادر هستیم کارهای بزرگ دیگری نیز انجام دهیم.
بقائی تنها عزم و اراده جمعی برای دستیابی به موفقیت را کافی ندانست و افزود: برای کسب موفقیت مولفه های زیادی لازم است که عزم جمعی و اراده گروهی تنها بخشی از نیروی محرکه دستیابی به موفقیت را تامین می کند برای قرار گرفتن در مسیر درست به برنامه ریزی در جهت بهره برداری از همه امکانات نیاز داریم.
مدیرعامل پاکسان در ادامه ضمن اشاره به آنچه که پاکسان را در ردیف شرکت های برتر ایران و افتخار ملی صنعت جای داده است خاطر نشان کرد: کسب عنوان واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی متعلق به تمامی پرسنل این مجموعه است و ما برای صیانت از آن و تکرار این افتخار در سال‌های آینده وظیفه سنگینی بر عهده داریم.
گمال الدین گلچین نیز در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به توانمندی شرکت پاکسان در خلق فرصت های جدید توسعه ای گفت: اینکه این مجموعه موفق به کسب تندیس زرین این جشنواره شد و به عنوان واحد برتر تولیدی معرفی شد، نشان داد که پاکسان فعل “ما می توانیم” را صرف کرده و این توانایی را دارد که بیش از این افتخار بیافریند. وی در ادامه با اشاره به اهداف خانه صنعت، معدن و تجارت از برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی واحدهای صنعتی و تولیدی است که نسبت ظرفیت تولید یک ساله آنها در مقایسه با دوره پیش از آن، اشتغال ایجاد شده، افزایش میزان صادرات و ابتکار و نوآوری‌های متعددی در مجموعه خود داشتند که خوشبختانه پاکسان در این گروه از شرکت ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت و با حضور مسئولان قوای سه گانه و همچنین مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار پیشکسوتان عرصه تولید و به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی برگزار شد، شرکت پاکسان تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی واحدهای صنعتی و تولیدی است که نسبت ظرفیت تولید یک ساله آنها در مقایسه با دوره پیش، اشتغال ایجاد شده، میزان صادرات و رشد آن و همچنین ابتکارها و نوآوری‌ها و…. افزایش یافته باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *