خبر

کام سهام‌داران شرکت گلتاش شیرین شد / تقسیم سود ۴٠٠ ریالی به‌ازای هر سهم شگل

مجمع عمومی عادی سالیانه برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠٢ شرکت گلتاش با نماد شگل برگزار شد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠٢، ساعت ٩ صبح روز چهارشنبه ٩ اسفند سال ١۴٠٢ با حضور ٧۶.۶٨ درصد صاحبان سهام در محل سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش سالن شهید آوینی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه براساس ماده ۱۰۱ قانون تجارت، حمید مظفری به نمایندگی از شرکت مدیریت صنعت شوینده صنایع بهشهر به‌عنوان رئیس مجمع، حمیدرضا حقی به نمایندگی از شرکت مروارید هامون و ابوالفضل علی‌مراد به نمایندگی از شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه صنایع بهشهر به‌عنوان ناظر و مهرداد فیض‌پور مدیرعامل شرکت گلتاش به‌عنوان دبیر مجمع، به‌عنوان هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گلتاش انتخاب شدند و جلسه با حضور نماینده سازمان بورس و حسابرس و بازرس قانونی رسمیت یافت.

در ادامه گزارش‌های مالی سالانه و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام توسط مدیرعامل شرکت گلتاش به حاضرین در جلسه ارائه شد.

فیض‌پور در خصوص عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠٢ اظهار داشت: شرکت گلتاش بالغ بر 53.362 تن تولید داشته است که نسبت به سال مالی قبل از آن ۴١ درصد رشد را نشان‌می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گلتاش تصریح‌کرد: سود خالص شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ١۴٠٢ بالغ بر 1.522.749 میلیون ریال رسید که نسبت به سال مالی قبل از آن بیانگر رشد ١١۶ درصدی است.

مهرداد فیض‌پور با اشاره به چشم‌انداز و استراتژی‌های شرکت گلتاش گفت: شرکت گلتاش استمرار و افزایش سودآوری و ارزش‌آفرینی بلندمدت برای تمامی ذی‌نفعان خود را هدف‌گذاری نموده است و تحقق واقعی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ارزش‌آفرینی و کسب منافع پایدار برای ذی‌نفعان و نقش‌آفرینی مناسب در رشد و توسعه پایدار اقتصادی کشور را دنبال می‌کند.

در ادامه این جلسه با رأی حداکثری سهام‌داران، صورت‌های مالی شرکت گلتاش تصویب شد و تخصیص ۴٠٠ ریال سود به‌ازای هر سهم شرکت گلتاش مورد موافقت مجمع عمومی عادی سالیانه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، روزنامه «اطلاعات» به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار آگهی‌های شرکت گلتاش با اکثریت آرا به تصویب اعضای مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *