خبر

در آستانه هفته کار و کارگر صورت گرفت؛ افتتاح خط نشانه‌گذاری شامپو شبنم بر اساس شناسه رهگیری و ردیابی یکتا در شرکت گلتاش

به گزارش بیدسیم به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، اطمینان از کیفیت و اصالت اقلام سلامت محور شامل دارویی، خوراکی، آرایشی و بهداشتی، یکی از بزرگترین دغدغه‌های جامعه امروز است چرا که توزیع کالاهای غیر اصل و ناسالم می‌تواند برای سلامت، اقتصاد، فرهنگ جامعه و مردم آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری ایجاد کند.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: تأمین مالی شرکت‌ها، دارای الویت است و مدیریت هزینه‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرید.

دکتر مرادی همچنین تبدیل دارایی‌های غیر مولد به دارایی مولد را مورد تأکید قرار داد و فروش هیبریدی را از ضرورت‌های شرکت گلتاش اعلام کرد.

بنابراین کنترل، نظارت و ردیابی این محصولات از مبدا تولید تا عرضه کالا بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌های اطمینان از اصالت و سلامت این کالاها به منظور شناسایی و ردیابی، استفاده از برچسب‌ اصالت است. Unique Identifier: UID یا شماره شناسایی منحصر به فرد، یکی از مشخصاتی است که بر روی برچسب‌­های اصالت کالا درج شده و منحصرا مربوط به هر بسته کالای سلامت محور است.

افتتاح خط نشانه گذاری شامپو شبنم در شرکت گلتاش باحضور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده به عنوان اولین شرکت شوینده در ایران افتتاح شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *