خبر

بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت پاکسان

مجموعه پاکسان طی روزهای اخیر میزبان مدیران ارشد بانک ملی ایران بود.

به گزارش بیدسیم به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، روز چهارشنبه 17 آبان ماه سال جاری این مجموعه میزبان مشاور عالی مدیرعامل و رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی ایران بود.

دکتر رضا رفیعا مشاور عالی مدیرعامل، مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران به همراه دکتر بیژن نصرتی رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت‌های این بانک با حضور در شرکت پاکسان از بخش‌های مختلف تولیدی مجموعه پاکسان بازدید به عمل آوردند.

این بازدید با همراهی حمید مظفری، سرپرست معاونت امور شرکت‌ها و مجامع توسعه صنایع بهشهر و حمیدرضا حقی سرپرست و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت صنعت شوینده انجام شد و گزارش کاملی از آخرین وضعیت شرکت‌های زیر گروه هلدینگ شوینده به مدیران بانک ملی ارائه شد.

دکتر رفیعا ضمن ابراز رضایت از روند فعالیت شرکت پاکسان و تحولات صورت گرفته در این مجموعه حمایت از بنگاه‌های تولیدی بویژه شرکت‌های بزرگ و با سلیقه را وظیفه همگانی دانست و بر هم‌افزایی و تعامل بیشتر به منظور تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت پاکسان تأکید نمود.

دکتر نصرتی نیز با اشاره به روند صعودی عملکرد شرکت پاکسان نسبت به بازدید اخیر از این مجموعه بر ادامه این روند مثبت تأکید نمود و از همراهی اداره سرمایه گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی در این مسیر خبر داد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *