خبر

تفاهم نامه تاریخی کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توسعه صنایع بهشهر؛ تحولی مهم در راه افزایش تولید و بهبود معیشت اقشار کم درآمد

شرکت توسعه صنایع بهشهر و کمیته امداد امام خمینی(ره) با امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک، یک گام مهم در جهت بهبود معیشت اقشار کم درآمد برداشتند.

به گزارش روابط عمومی بیدسیم به نقل از بیدنا، این تفاهم نامه شامل اقداماتی گسترده از جمله پشتیبانی برای پروژه‌ها و برنامه‌های اجتماعی در راستای تأمین نیازهای بهداشتی و غذائی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیازمندان سراسر کشور است.

دکتر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ابراز رضایت از امضاء این تفاهم نامه گفت: مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از چهره‌های شجاع در تصمیم‌گیری و قوی در برنامه‌ریزی است که روحیه ارزشی و جهادی وی و اقداماتی که در حوزه زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری انجام داده بسیار ارزشمند است.

وی در مورد این تفاهم نامه گفت: جامعه هدف ما خانواده عزیزان عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیازمندان سراسر کشور هستند. پیش از امضاء تفاهم‌نامه نشست‌های کارشناسی مفصلی برگزار شده است زیرا رسیدگی به معیشت نیازمندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) محرومین و نیازمندان را بهترین و خاص ترین بندگان الهی نامید و تصریح کرد: این تفاهم نامه برای بهبود معیشت بندگان خاص خدا تنظیم شده است و شرکت توسعه صنایع بهشهر در این مسیر پیشگام اجرای این مسئولیت اجتماعی شده است.

دکتر بختیاری ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه شرکت توسعه صنایع بهشهر تأمین اقلام مورد نیاز مراکز نیکوکاری در زمینه بهداشتی و غذایی را نیز برعهده خواهد داشت.

وی افزود: مراکز نیکوکاری فقط به امور مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رسیدگی نمی‌کند بلکه از تمام نیازمندان سراسر کشور حمایت می کند و مساجد به عنوان مراکز نیکوکاری انتخاب شده‌اند زیرا بهتر می‌دانند چه کسانی نیازمندان واقعی هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *