خبر

جهش سود شرکت‌های شوینده با اجرای طرح عملیاتی/رکورد ۱۰ساله تولید در شرکت گلتاش

حقی با بیان اینکه برنامه های تحولی شرکت توسعه صنایع بهشهر در خصوص صنایع شوینده به نتایج مطلوبی رسیده است افزود: با اجرایی شدن طرح های تحولی در صنایع شوینده سود عملیاتی شرکت های شوینده افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش بیدسیم به نقل از بیدنا حقی سرپرست شرکت مدیریت صنعت شوینده با اشاره به اینکه برنامه های تحولی شرکت توسعه صنایع بهشهر در خصوص صنایع شوینده به نتایج مطلوبی رسیده است گفت: ریل گذاری و سیاست گذاری صحیح برنامه های تحولی ضمن ایجاد مقاصد صادراتی جدید در کشورهای یمن و ترکیه منجر به تحقق کامل بودجه‌ی صادراتی، بودجه مصوب شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی نیروگاه تولید برق و مانع زدایی از ریسک های احتمالی و برنامه ریزی نشده در تولید کالاهای اساسی خانوار از دیگر دستاوردهای اجرایی شدن طرح تحولی بوده است افزود: بهینه سازی سبد تولید و فروش و نهادینه نمودن رویکردها در شرکت های شوینده  مبتنی بر زنجیره ارزش نشان می‌دهد جهش تولید اتفاقی نیست.

حقی با اعلام اینکه رکورد ماهیانه تولید ۱۰ ساله در شرکت گلتاش شکسته شد ادامه داد: با نیم نگاهی به نمودار تغییرات سود تحولات ناشی از سیاست های جامع و راهبردهای مبتنی بر رشد  تولید مدیریت ارجمند توسعه صنایع بهشهر در کلیه شرکت‌های تابعه کاملا مشهود می باشد.

در انتها تاکید گردید براساس نقشه راه ابلاغی در ادامه‌ی مسیر سرمایه گذاری و افزایش سرمایه شرکت‌ها به منظور پوشش خلاهای سرمایه گذاری دهه ۹۰ در دستور کار قرار دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *