خبر

شرکت‌ مدیریت صنعت شوینده و شرکت معدنی املاح ایران برای رفع موانع تولید و توسعه زنجیره ارزش، همکاری می‌کنند

به گزارش روابط عمومی بیدسیم، در این نشست مدیران دو شرکت بر ضرورت توسعه زنجیره تأمین و بهبود زنجیره ارزش جهت ارتقا عملکرد و افزایش منافع تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان تأکید کردند.

سرپرست شوینده با اشاره به اهمیت این موضوع، بر مانع‌زدایی تولید، اشتغال پایدار و هم‌افزایی شرکت‌هایی که در  زنجیره ارزش محصولات هستند، تأکید کرد.

وی افزود: شرکت املاح معدنی ایران، با شش واحد تولیدی و دو طرح توسعه در حال اجرا، بزرگترین تولیدکننده سولفات سدیم در کشور است. تأمین پایدار این ماده اولیه، برای تولیدکنندگان شوینده اهمیت دارد.

مدیرعامل املاح معدنی ایران نیز با استقبال از همکاری با شرکت شوینده، گفت: ما آمادگی داریم تا در راستای رفع موانع تولید و توسعه زنجیره ارزش، با شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر همکاری کنیم.

در این نشست، توافق بر تأمین هفتگی بالغ بر ۱۰۰ تن سولفات سدیم در بستر همکاری دوجانبه در کوتاه مدت به دست آمد. همچنین، برنامه‌ریزی و برآورد نیاز یک‌ساله جهت همکاری بلندمدت نیز در دستور کار طرفین قرار گرفت.

این همکاری، می‌تواند نقش بسزایی در رفع موانع تولید  محصولات شوینده ایفا کرده  و به بهبود تأمین نیازهای مصرف‌کنندگان کمک کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *