خبر

حقی خبر داد: هدف گذاری جهش صادرات محصولات شوینده در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده با اشاره به آغاز فرایند جدید فروش محصولات شوینده گفت: برای سال مالی 1403 هدف گذاری جهش صادرات با شعار افزایش تولید، فروش و سوددهی طراحی شده است.

حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در گفتگویی اختصاصی با اشاره به آغاز فرایند جدید فروش محصولات شوینده گفت: در راستای پیگیری راهبردهای شرکت توسعه صنایع بهشهر مبنی بر فروش هیبریدی به سمت آماده سازی زیرساخت های لازم برای این نوع فروش حرکت کرده ایم.

وی با بیان اینکه در یک بازه زمانی مشخص فروش هیبریدی در شرکت های شوینده عملیاتی خواهد شد ادامه داد: سمینار آموزشی آشنایی با مبانی اولیه فروش هیبریدی توسط شرکت مارگارین و با حضور مدیران و کارشناسان فروش داخلی شرکت پاکسان، گلتاش، ساینا و هلدینگ مدیریت صنعت شوینده برگزار شد.

حقی افزود: در فاز نخست مطالعات اولیه در زمینه فروش هیبریدی، مزایا و معایب این روش انجام شده و بدنه کارشناسی و بدنه مدیریت اطلاعات لازم در مورد فروش هیبریدی به دست آورده اند.

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده اتخاذ سیاست فروش هیبریدی از سوی شرکت توسعه صنایع بهشهر را راهکار مناسبی برای شرکت های شوینده ارزیابی کرد و گفت: نیازمند روش های جدید فروش هستیم. در صورت فروش هیبریدی توسط شرکت های تولیدی بحث بازاریابی فروش، صیانت از برند و نظارت بر خروج محصولات از شلف فروشگاه ها بر عهده شرکت های تولیدی خواهد بود و نگاه مالکانه ای بر برندها خواهیم داشت.

وی در مورد وظایف شرکت به پخش در صورت عملیاتی شدن فروش هیبریدی توسط شرکت های شوینده گفت: براساس سیاست های بلند مدت توسعه صنایع بهشهر، شرکت به پخش به یک شرکت لجستیکی تبدیل  شده و ارائه دهنده خدمات به شرکت های تولیدی خواهد بود.

حقی در مورد اجرای سیاست های کلان سهامدار عمده در خصوص مولد سازی دارایی ها نیز گفت: در راستای پیگیری سیاست های سهامدار عمده و بر اساس مصوبات هیات مدیره توسعه صنایع بهشهر مولد سازی دارایی ها آغاز شده و آگهی فروش دو شرکت آلی شیمی قم و مروارید هامون منتشر شده است.

وی افزود: همچنین فرایند واگذاری شرکت پاکسان ایروان شروع شده و شرایط آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در مورد تامین مواد اولیه شرکت های شوینده گفت: جلساتی با نمایندگان شرکت املاح معدنی ایران به عنوان تامین کننده استراتژیک برگزار شده و هر هفته حدود ۱۰۰ تن سولفات سدیم از شرکت املاح معدنی تامین خواهد شد.

حقی افزود: جلسه ای با مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند برگزار و توافقاتی در خصوص تامین فتی الکل به عنوان ماده اولیه انجام شد. در همین زمینه با شرکت پتروشیمی شازند به عنوان تامین کننده مواد اولیه محصولات صنعتی  تا مرحله امضا قرارداد پیش رفتیم تا بتوانیم چرخ تولید محصولات صنعتی را با بازدهی بالا به حرکت در بیاوریم.

وی در مورد عملکرد ۹ ماهه شرکت های شوینده گفت: با پیاده سازی برنامه های تحولی مجموعه صنایع شوینده در عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد درآمد عملیاتی ۱۰۷ درصد رشد سود عملیاتی و هزارو ۲۷۲ درصد رشد سود خالص داشته اند.

حقی درمورد رویکردهای سال مالی جدید نیز گفت: بر اساس سیاست گذاری های مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر برای سال مالی ۱۴۰۳ هدف گذاری جهش صادرات با شعار افزایش تولید، فروش و سوددهی  انجام شده است.

وی افزود: پیش نویس برنامه تحولی در حوزه صادرات انجام شده و در بودجه سال آتی به شرکت تولیدی ابلاغ خواهد شد.

به گفته حقی رونمایی از پودر پرایم واش سپید توسط شرکت پاکسان، شکسته شدن رکورد فروش توسط شرکت گلتاش، استفاده بهینه از پتانسیل شرکت های تولید کننده نزدیک مرز از دیگر دستاوردهای صنایع شوینده در ماه های اخیر بوده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *